gorpium Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Lite portrettbilde jeg tok nylig. Fin syssetting, men litt mye støy? Er det bare mye sharpen? Takk. Bildet er tatt på ISO 100 med D3X, så det er ikke mye støy der. Støyen har jeg lagt på i ettertid - da jeg er litt lei av den "perfekte" looken som digitale filer gir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Takk. Bildet er tatt på ISO 100 med D3X, så det er ikke mye støy der. Støyen har jeg lagt på i ettertid - da jeg er litt lei av den "perfekte" looken som digitale filer gir. Du kjøper deg det kameraet som har minst støy av alle kameraer. Så legger du på ekstra støy etterpå!! How ironic..! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du kjøper deg det kameraet som har minst støy av alle kameraer. Så legger du på ekstra støy etterpå!! How ironic..! D3X har vel ikke minst støy av dem alle - det er D3S? Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Selvportrett tatt i speilet Canon EOS 450d 18-55mm IS f/3.5 1/125 ISO 800 Redigert til å få renessansen preg over fargene. Endret 8. desember 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Lite portrettbilde jeg tok nylig. Fin syssetting, men litt mye støy? Er det bare mye sharpen? Takk. Bildet er tatt på ISO 100 med D3X, så det er ikke mye støy der. Støyen har jeg lagt på i ettertid - da jeg er litt lei av den "perfekte" looken som digitale filer gir. Du kan få kjøpe min a100, den gir perfekt mengde støy Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Selvportrett tatt i speilet Canon EOS 450d 18-55mm IS f/3.5 1/125 ISO 800 Redigert til å få renessansen preg over fargene. Så cgi ut, liker det Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Veldig kul modell (synes jeg ihvertfall). Tror ikke jeg har ett eneste bilde av henne der hun ikke ser godt ut. Helt vilt fotogent ansikt, og hun er bare 15, så tipper hun kommer til å gjøre det bra etterhvert. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 15 år?! Ser ihvertfall ut til å være i 20-årene. Eneste jeg ikke følte så mye om i bildene var de mørke hårene på hendene. Winter at the zoo by Wiciwato, on Flickr Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hårstrikk ole martin Flott modell ja. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Eneste jeg ikke følte så mye om i bildene var de mørke hårene på hendene. Psst - det er nettinghansker! Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Selvportrett tatt i speilet Canon EOS 450d 18-55mm IS f/3.5 1/125 ISO 800 Redigert til å få renessansen preg over fargene. Så cgi ut, liker det Takk! Skjønner hva du mener med at det kan se litt cgi (Computer-generated imagery ikke sant??) Veldig kul modell (synes jeg ihvertfall). Tror ikke jeg har ett eneste bilde av henne der hun ikke ser godt ut. Helt vilt fotogent ansikt, og hun er bare 15, så tipper hun kommer til å gjøre det bra etterhvert. Fabelaktig bilder!! Ville heller aldri slått meg at hun bare er 15år. På bilde nr. 2 ville kanskje revurdert å retusjere håret nede ved hennes høyre hånd, og kanskje forminsket/fjernet den lille antydningen til valpefett på siden av magen hennes. Endret 8. desember 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 På bilde nr. 2 ville kanskje revurdert å retusjere håret nede ved hennes høyre hånd, og kanskje forminsket/fjernet den lille antydningen til valpefett på siden av magen hennes. Selvportrett tatt i speilet Du bør amputere hodet ditt. 1 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hehehe, jeg har jo tusja de bort på det øverste bildet i hvertfall. Hårstrikken var også med ja. Det syntes så godt at det er litt slitsomt å klone det vekk også, derfor droppet jeg det Det beste er jo at hun fortsatt har på seg det hårstrikket på samme plass på antrekk nr 2. og at det var ingen som tenkte over det der & da. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Flott være i dag! Endret 9. desember 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Herlig med morgensol Lille og store Torungen fra i dag, Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Dag 1 med nytt kamera (Leica M8 + 28mm f/2.8 ASPH). Utfordrende men utrolig gøy. 1 Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Flott være i dag! Pene bilder, spesielt nr 3. Men jeg ble svimmel av bilde nr 2. :S Mulig det bare er meg. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hehe takker så mye! Jeg blir svimmel selv, vet ikke helt hva det kommer av da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå