Nautica Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 "bilde" Jeg liker ikke rammer,men denne gangen skal jeg godta det,for det la til en fin dybde i bilde Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det var pent, selv om det var noget lite på min skjerm... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Glesvær by Inc aka Foto22, on Flickr 1 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Kan me få ein større versjon, om eg spør veldig fint, Lynx? Vææær så snil ? Endret 5. desember 2010 av ÅdneD Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Flotte bilder, som vanlig! Selv var jeg temmelig tungstartet i går, kom meg ikke ut i frisk luft med kameraet (E-P1 med CV 25mm f/0.95) før klokken var nærmere tre - og det var allerede begynt å bli lite lys (jeg brukte selvsagt vidåpen blender ). At min slarkete start på lørdagen kunne ha sammenheng med fredagens julebord, trengte jeg egentilg ikke det lille klistremerket på nedløpsrøret for å skjønne: Lysene i bakgrunnen er fra Grieghallen - her er et til fra samme område. Dette er nok et eksempel på at f/0.95 på 25mm ikke er så veldig vanskelig - det er faktisk godt med dybdeskarphet å ta av. Her fokuserte jeg på den nærmeste avfallsdunken, og det er så vidt at bakgrunnen da glir ut av fokus: Selv om det ikke var snø (den er kommet i dag) og temperaturen såvidt snek seg over i rødt, sto alle utestoler ledige ved Grieghallen: Det var heller ikke overfylt på benkene ved Muséhagen: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Enda ett i fra i ettermiddag. Nok en gang fokus på lyssetting; Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (Edit: Antydningen til oval striping i Blue Morning" kommer antagelig av komprimeringen her, de synes ikke i originalen) Det er vel posterisering fra overgangen til 24-bit. Råkonverteren jobber typisk i 48-bit fargerom. Men du milde himmel for et flott bilde uansett! Noe av det bedre jeg kan huske å ha sett på forumet. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 <snip> Hadde vært morsomt å få sett uredigerte bilder kontra ett som er redigert! Atså; before & after. Hvis det er mulig da? sure.. på hvilke av bildene? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 et par til som er ferdige flere fra shooten: blogg flere fra shooten: blogg 1 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Dette bildet står på trykk i dagens papirutgave av Adresseavisen (anledningen er ett intervju med mannen med startnummer 426, Kim Andre Langørgen) Endret 6. desember 2010 av ventle Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Mye pent som alltid Devisor, men om du vil at bloggen skal fremstå sånn nogenlunde proff, så må du jobbe med særskrivingen din. Aktfoto, ikke "akt foto". Fotograferingstime, ikke "fotograferings time". Studiofotgrafering, ikke "studio fotografering". Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 skriving er dessverre ikke min sterke side, vurdert flere ganger å leie inn folk til å skrive for meg Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Du leverer hele tiden flotte bilder, men dette er etter min mening et av de bedre. ...på tynn is; iRobot, Likte bildet ditt veldig godt. Flott komposisjon og den røde fargen i redningsbøyen gjorde hele bildet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 flere fra shooten: blogg Mye pent som alltid Devisor, men om du vil at bloggen skal fremstå sånn nogenlunde proff, så må du jobbe med særskrivingen din. Aktfoto, ikke "akt foto". Fotograferingstime, ikke "fotograferings time". Studiofotgrafering, ikke "studio fotografering". Kunne ikke si meg mer enig i Anews konklusjon! :D Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ikke noen bilder tatt nylig, men holder på med å dykke litt i arkivet og gå over bilder jeg aldri har rukket over før eller som jeg ikke har synes blitt gode nok. Gøy å se hva man har glemt i tiden Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 ...på tynn is; iRobot, Likte bildet ditt veldig godt. Flott komposisjon og den røde fargen i redningsbøyen gjorde hele bildet. Mange takk Gorgat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 par stk fra en tidligere shoot som jeg endelig fått litt tid til å redigere. Flere her: http://www.fotofashion.no/?p=856 <snip> Hadde vært morsomt å få sett uredigerte bilder kontra ett som er redigert! Atså; before & after. Hvis det er mulig da? sure.. på hvilke av bildene? Hva med bilde nummer 1 her? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 skriving er dessverre ikke min sterke side, vurdert flere ganger å leie inn folk til å skrive for meg Tenk på at ord som du tror skal skrives som to ord fort er ett ord (også sjekker du det opp på www.dokpro.uio.no eller korrekturavdelingen.no etterpå). Da kommer man fort langt. Slenger også på skrytet som har kommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå