artie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 noe jeg fant på gulvet. Love it, men likte det nesten bedre i farger (fargen på sko og lepper passa jævlig godt med resten imho). Forøvrig; på forsiden din står det "modell bilder" men det heter modellbilder. Håper det går greit at jeg påpeker det. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Forøvrig; på forsiden din står det "modell bilder" men det heter modellbilder. Håper det går greit at jeg påpeker det. Nei, nei - det er ikke de fulle egentlige bildene i høy oppløsning - det er bare noen forminskede skalabilder, eller "modeller" av bildene om du vil. 1 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Må slenge inn et bilde jeg også slik jeg får tråden inn i mine innlegg. Søndags morgen, de første solstrålene kommer innover dalen, naboen fyrer, ti minus og jeg står ute for å trekker litt ufrisk luft. Jeg har alltid kamera klart når jeg tar meg en tur på verandaen. Etter hvert har det blitt veldig mange bilder derfra. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Bruk, den nå fungerende, favorittfunksjonen hvis dere ikke vil bidra til tråden utover å få den i mine innlegg En post er slettet og tilbakemeldinger tas på PM. Endret 3. desember 2010 av hernil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 omg, Du og Cruel er jo helt i en annen klasse. Selvfølgelig noe å se opp til. Hehe.. disse gutta er proffesjonelle fotografer, og ikke glade amatører som oss andre her inne. Men at de er noe å se opp til.. er jeg enig i.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Thank you =) Her er litt flere bilder. De første tre er fotografert med bare en 580ex på kamera. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Mildvær i Trondheim, bare 12 minusgrader, da må man nesten ut og lufte lukkergardinene litt Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Flere reinsdyr langs veiene.. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Sola går ned over byen (Oslo) Mah-Rokh by emmkayfive, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 I dette tilfellet ville jeg ha gått for farge! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 I dette tilfellet ville jeg ha gått for farge! Var min tanke også, men greit å høre med omverden; ikke alltid man ser ting like klart her man sitter i sin "snevre hule" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ett til fra lysfestivalen som pågår i Genève om dagen. Lensbaby, f/2.0 For de som lurer på hva som er avbildet, så er det en liten øy ute i en elv (Rhônen), hvor det på noen store trær er hengt opp lysstoffrør av forskjellige farger. Skyggen nederst i bildet er rekkverket foran elven. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Flott abstreakt uttrykk der, DavidR! Gjør seg garantert i stort format på veggen! Endret 4. desember 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Takk og takk stilig det der Davidr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Takk, DeViSoR og KSolfjeld Hadde vært moro å få det opp på veggen, ja. Noen forslag til hva som gjør seg best, akryl eller alu-plate? Hadde vært interessant å høre om noen har erfaring med noen av delene. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Her er et bilde av det nye familiemedlemmet Tussi by simen kjelsrud, on Flickr Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Milt: Nydelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå