ehauger Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Var på arbeid for Larvik og Haslum i Cupfinalene i dag. Visste du at Larvik hadde 1.01 på seier og Haslum hadde 1.07 på seier? Ikke noe jeg valgtge å sette penga på, men jeg gleder meg til du gir oss lenker til der vi kan se dine bilder. Sånn for å legge til. Jeg hadde egentlig tenkt til å gå i sengen, men plutselig kom dette fram (med noe hjelp fra Instagram): Untitled by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Var på arbeid for Larvik og Haslum i Cupfinalene i dag. Visste du at Larvik hadde 1.01 på seier og Haslum hadde 1.07 på seier? Ikke noe jeg valgtge å sette penga på, men jeg gleder meg til du gir oss lenker til der vi kan se dine bilder. Hvis du går inn på nettsiden min så vil de komme ut fortløpende der ellers så kan jeg også poste noen av de senere i en mnd tråd som denne. http://knuthsolberg.smugmug.com/Sports/Håndball Jeg kom i hallen akkurat så jeg fikk med meg den siste omgangen av kampen. Så da tok jeg noen bilder i den bare for å prøve litt lys. Så ikke mange bildene jeg hadde fra kampen, er flere bilder fra de andre så mer å se igjennom. Endret 31. desember 2010 av k-h-s Lenke til kommentar
TGB Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Random bilde fra dagens gårsdagens shoot Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Random bilde fra dagens gårsdagens shoot Nais TGB Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Pir II by Inc aka Foto22, on Flickr 2 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Audi TDI Helt herlig bilde det der Hva er EXIF på det? Er det to bilder satt sammen Ser litt ut som en lengre eksponering på himmelen Herlig bilde av Audi TDI. Siden bakken er såpass mørk mens de mørke fargene i himmelen er såpass godt bevart ser det heller ut som en eksponering der fokuset har vært på å fange lyset i himmelen heller enn flyet for meg. Blir int å høre. Takker så mye! Jo det er ett bilde som jeg har lagt på et "GND" filter i lightroom for å få skyene litt mørkere, samt lyst opp forgrunnen litt. EXIF husker jeg ikke i farta, men det er ISO 100 og f/8 tenker jeg med 5D'n og 70-200. Edit* Hjelp! Skyene berenner! Tatt fra verandaen hjemme i Halden akkurat nå. Endret 31. desember 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
# offline Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Årets siste bilder fra meg. Lek og morro med Samsung EX1... Pek og klikk med Panasonic LX5 Godt nytt år! Og husk, ikke fyr opp krakettan i påvirket tilstand!! 1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Random bilde fra dagens gårsdagens shoot Nais TGB Takker Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 *snip* Snasent. Det eneste jeg merker meg er at bilde nummer to er ganske blått, og i mine øyne litt blast. Det er en god ide, men jeg syns ikke det så så veldig bra ut her. Meg om det. Jeg ville økt kontrasten litt, lagt til litt gult og burna litt på håret for å skille det fra himmelen. Men igjen, meg om det. Folk liker forskjellige greier, og jeg er sertifiably sær. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Tatt fra verandaen hjemme i Halden akkurat nå. Jepp,det var en utrolig blå/rød himmel her i østfold,tidlige i kveld. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Årets siste bilder fra meg. Godt nytt år! Og husk, ikke fyr opp krakettan i påvirket tilstand!! Kaldnes,scanrope,ubåtkaia og gjestebrygga,bringer tilbake mange minner.Og du fanget meg,med de kabeltromlene Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Januartråden er opprettet! Godt nyttår alle sammen! Endret 31. desember 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå