fredderen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Herlig det siste bildet der. Hadde likt å se det i farger Takk. Bildet er på langt nær ikke like interessant i farger. Tonenivået i bildet gjør seg mye bedre i svart/hvitt. Også er jeg litt for lat til å kjøre bildet gjennom photoshop igjen... Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Et par fra dagens knipsetur, nok en gang ved Nærøysundet: Sørover ligger storhavet - Folla har opp gjennom tidende blitt en våt grav for de uheldige: CV 25mm f/0.95 @ f/4 på Oly E-P1 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Bilde jeg tok for å demonstrere fortreffeligheten med innebygget trådløs blitsstyring for en som vurderer å kjøpe D200'en min... 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 God romjul, alle sammen! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Bilde jeg tok for å demonstrere fortreffeligheten med innebygget trådløs blitsstyring for en som vurderer å kjøpe D200'en min... Du har gjort noen grunnleggende feil der,du skal ha grønn på styrbord og rød på babord,22,5 grader aktenfor tvers skal de ikke være synlige 3 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Bilde jeg tok for å demonstrere fortreffeligheten med innebygget trådløs blitsstyring for en som vurderer å kjøpe D200'en min... Du har gjort noen grunnleggende feil der,du skal ha grønn på styrbord og rød på babord,22,5 grader aktenfor tvers skal de ikke være synlige Genialt Nautica Et fra meg Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Litt fra havet Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 flere studio bilder 1 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Endret 28. desember 2010 av fredderen 1 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 3 bilder jeg har fiklet med på turen min Av en eller annen grunn finner jeg noe ro i bildet, og roen i ansiktet Lenke til kommentar
ventle Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Du har gjort noen grunnleggende feil der,du skal ha grønn på styrbord og rød på babord,22,5 grader aktenfor tvers skal de ikke være synlige Ya playin' wise guy on me motherfucker? Ya'a fuckin' comedian? Come here, lemme' help ya refurnish that pretty face of yours... bedre nå? 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Tatt fra Sola mot sola i sommer^^ Endret 28. desember 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Et fra arkivet som ble redigert i dagnatt. Endret 29. desember 2010 av TGB 1 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Dekket julecup i dag. Da snakker vi om en hall der jeg stort sett jobbet på ISO1600, f/2.8 og 1/60s. Så bildene av spill ble ikke helt.. perfekte. Rimelig happy-sappy med dette, though. Egentlig ikke et veldig bra nyhetsbilde, men det illustrerer i alle fall glede over å vinne. Og det er jo koselig det også. Edit: Det var visst "cupglad.jpg", ikke "glacup.jpg". Jeg må gjøre noe med korttidshusken min.. Endret 29. desember 2010 av Simon Aldra Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Likte helt klart den første best. De andre var litt sånn "meh...". Får en litt mer trollsk stemning over det første, føler at det renere samtidig som det er grovere. Når på døgnet var dette? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) har ikke tilgang på pc så ofte om dagen så blir bare "noen få minutter" med pctid hver dag, her er 2 bilder av ene bikja som har "plaga" i jula:P Lady in the snow by Bjørnli Foto, on Flickr denne jenta drev å fulgte etter meg konstant uansett hvor jeg gikk for å ta bilder! Lady relaxing by Bjørnli Foto, on Flickr edit: slik så btw juletreet ut i år på Hvaler. Christmas. by Bjørnli Foto, on Flickr Endret 29. desember 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå