tomme86 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 mye bra her fra igår, tema: mafia/poker 1 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Lite med bilder om dagen fra meg, har så lyst men orker bare ikke ;P 50mm, f/1.4, 1/200s, ISO100, Flash fired 100% Crop her Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Fant noe gammelt knas og bearbeidet det. 2 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 mye bra her fra igår, tema: mafia/poker *snip* Dette falt i smak. Jeg liker den desaturerte looken, men jeg er ikke sikker på om jeg syns den lave kontrasten fungerer like bra. Men meg om det. Lyssatt? Ellers er det et høyt nivå i tråden for tiden. Good. - Lenge siden sist jeg frekventerte fotodelen. Men tenkte jeg skulle dele noen bilder fra sist jeg aktivt jobbet stillbilde, nemlig under en Peer Gynt-forestilling av HiNTs teaterlinje. Før forestillingen ble det et par bilder av oppvarminga. Syns de funker helt greit, så slenger dem med. Så over til forestillingen. Den store åpningssekvensen som strengt tatt ble oppslagsbilde i alle avisene som dekket forestillingen. Mor Åse er heller misfornøyd med Peer. Ingrid anklager Peer. Han skal ha "tvunget seg på henne". Mor Åse får gjennomgå av storbonden. Peer i London. Tror jeg. Jeg har ærlig talt dårlig kjennskap til stykket. Peer som profet i orienten. Peer med Solveig, som vel er et slags fantasifoster. Og så dør Mor Åse. For ordens skyld, exif ligger i alle bildene, Peer Gynt ble spilt av hele syv skuespillere (om jeg husker rett), og den litt grove massevoldtektsscenen gjorde seg dårlig på stillbilder. For de som skulle være interessert i det er det flere bilder her, dessuten i litt høyere oppløsning. Men bare litt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 MacBook Pro Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Endret 22. desember 2010 av olelovold Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Midtstubakken, Oslo by Andreasfe, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 God Jul! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Midtstubakken, Oslo by Andreasfe, on Flickr Jøye meg. Blitt pen gitt! Tror jeg må komme meg opp en tur selv og få tatt noe av både Kollen og Midtstubakken. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) 19 kalde var det i morges. Endret 22. desember 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Likte midtstubakken-bildet. Ellers så må jeg si at det er utrolig hvor mye mer detaljer som fanges av 16mp enn 10mp. (K-5 vs E-520) For morro skyld: Et bilde fra K-5 på ISO 51200. Kjørt igjennom i Topaz Denoise, endret størrelse til 1000x666. (eller noe sånt) Endret 22. desember 2010 av Xtra Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 19 kalde var det i morges. Herlig Det hadde gjort seg med et mer skremmende navn på båten. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 For morro skyld: Et bilde fra K-5 på ISO 51200. Kjørt igjennom i Topaz Denoise, endret størrelse til 1000x666. (eller noe sånt) Støyen erframleis der, men er gjort om til ein ekkel teksturlaus graut. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 For morro skyld: Et bilde fra K-5 på ISO 51200. Kjørt igjennom i Topaz Denoise, endret størrelse til 1000x666. (eller noe sånt) Støyen erframleis der, men er gjort om til ein ekkel teksturlaus graut. Enig, det er rett og slett ikke noe igjen av det bildet. Selektiv NR på de store flate områdene hadde nok fungert bedre - og heller beholde støy og detaljer der hvor disse foreligger. Snikpellik: Det partybildet var stilig, men hu jenta har fått en lite flatterende "megahånd". Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 ÅdneD/fcuk_it: Som sagt med for bare "morro skyld" mener jeg at ISO 51200 åpenbart kun er på kamera for markedsføringen sin del, for at Pentax kan skryte av at K-5 har ISO 51200. Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Simon Aldr : Dette falt i smak. Jeg liker den desaturerte looken, men jeg er ikke sikker på om jeg syns den lave kontrasten fungerer like bra. Men meg om det. Lyssatt? Var en flash på høyre side, siktet på hode/skulder, så var det en flash med paraply foran litt til venstre ca 30grader nedover. det eneste lyset om var konstant der inne var den lampen i bakgrunnen. to til : Endret 23. desember 2010 av tomme86 Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Tradisjonen tro pyntet jeg juletre i dag, og etterpå måtte selvsagt resultatet foreviges med bruk av årets julegave til meg selv; CV 25mm f/0.95 - vidåpen selvsagt... Resultatet gir vel mer påskestemning enn julestemning - bokehsirklene (som strengt tatt er sirkulære kun midt i bildet) ser da veldig tredimensjonale ut Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Tradisjonen tro pyntet jeg juletre i dag, og etterpå måtte selvsagt resultatet foreviges med bruk av årets julegave til meg selv; CV 25mm f/0.95 - vidåpen selvsagt... Resultatet gir vel mer påskestemning enn julestemning - bokehsirklene (som strengt tatt er sirkulære kun midt i bildet) ser da veldig tredimensjonale ut Ser ut som et røntgenbilde av mageinnholdet, tatt på Gardermoen Endret 23. desember 2010 av Nautica Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 ÅdneD/fcuk_it: Som sagt med for bare "morro skyld" mener jeg at ISO 51200 åpenbart kun er på kamera for markedsføringen sin del, for at Pentax kan skryte av at K-5 har ISO 51200. Last opp originalen da, er jo det som er spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå