Snikpellik Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Vakkert! Prøvde litt snowboardfotografering i kveld for første gang, ikke lett med lyset og blitsene, men blir vel mer rutinert på det etterhvert. Gøy er det! Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) D700 + 24-70mm f/2.8 70mm, f/2.8, ISO800, 1/80s It works! by emmkayfive, on Flickr D700 + 50mm AF-S 50mm, f/3.2, ISO200, 1/160s Mostly bokeh by emmkayfive, on Flickr Endret 15. desember 2010 av fcuk_IT Lenke til kommentar
cFc Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 cFc: Bilde nr. 3 har flotte farger og fin detalj med den kanten. Men kanskje skulle forgrunnen vært mere i fokus.. Flisespikkeri muligens. Takker. Lite lys, mye bevegelse og litt for få fokuspunkt (9) tvang meg litt til litt for lav DOF for å fange vannet i bevegelse og fokus litt i uønsket posisjon. Kanskje denne versjonen er bedre? F-13, iso 800, ss 1/125, expo bias +0,7, 16 mm med SAL16-105, linse brukt på samtlige bilder fra meg. Det andre bildet var F-7,1 1/125, iso 200. Xtra. Takker for creds. Bildet du snakker om var med innebygd HDR og iso 1600. Ble bra for å være uredigert men jeg skulle gjerne som du sier ha latt litt mer lys inn. Det er tross alt lettere å redigere vekk lys enn å lyse bilder opp i etterkant. Tatt til ettertanke. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 octabox, camera right http://www.fotofashion.no/?p=905 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 @ Devisor. Alle vet lista di ligger høyt mtp kvalitetsbilder fra din kant Men bildet 1 datt litt under den lista, bildet 2 var rett i din gate. Like spennende å se bidrag fra denne fyren altså ...Lurer på om det er bakgrunnen som stikker litt ut ved bildet nr 1... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Likte utrykket hennes der, bakgrunnen er nok kanskje noe feil Her er noe som fungere bedre.. Thx Inc Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Et kraftig vindkast rev kamera og stativ med seg på havet i dag. Men på mirakuløst vis overlevde kamera dukkerten! Ikke en dråpe vann kom inn i huset, men objektivet er jeg usikker på (Sigma 10-20mm). Det fungerer, men når jeg vrir på zoomen, ser jeg fukt mellom rørene. Det tar pussig nok skarpe bilder, så det er ikke vann på elementene. 2 filtere, og adapterringen ble knust.. Fikk tatt ett bilde, før uløkka.. Endret 19. desember 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Et kraftig vindkast rev kamera og stativ med seg på havet i dag. Men på mirakuløst vis overlevde kamera dukkerten! Ikke en dråpe vann kom inn i huset, men objektivet er jeg usikker på (Sigma 10-20mm). Det fungerer, men når jeg vrir på zoomen, ser jeg fukt mellom rørene. Det tar pussig nok skarpe bilder, så det er ikke vann på elementene. 2 filtere, og adapterringen ble knust.. Fikk tatt ett bilde, før uløkka.. Det var jo kjipe greier, Kenneth Du får trøste deg med at du fikk et nydelig bilde ut av det hele i det minste Selv har jeg vært innendørs store deler av dagen, fikk ny kortholder igår ettersom den gamle igrunn hadde gjort sitt DSC_0052-2 by Dime a dozen, on Flickr DSC_0058-3 by Dime a dozen, on Flickr DSC_0005-5 by Dime a dozen, on Flickr Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Et kraftig vindkast rev kamera og stativ med seg på havet i dag. Men på mirakuløst vis overlevde kamera dukkerten! Ikke en dråpe vann kom inn i huset, men objektivet er jeg usikker på (Sigma 10-20mm). Det fungerer, men når jeg vrir på zoomen, ser jeg fukt mellom rørene. Det tar pussig nok skarpe bilder, så det er ikke vann på elementene. 2 filtere, og adapterringen ble knust.. Fikk tatt ett bilde, før uløkka.. Det var jo kjipe greier, Kenneth Du får trøste deg med at du fikk et nydelig bilde ut av det hele i det minste Selv har jeg vært innendørs store deler av dagen, fikk ny kortholder igår ettersom den gamle igrunn hadde gjort sitt Kjipe greier ja! Må klare meg med 2 stopp GND og 2 stopp ND filtere til jeg får bestilt nye. Robert White ser ut til å ha problemer med å levere, så jeg må muligens bestille fra et annet sted. Fin den gamle kortholderen ja! Hakket værre en min! Endret 19. desember 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Satt sammen tre bilder fra ein dag i trekket. Obs: zoomen på objektiv kan svikte under 10.minus Endret 19. desember 2010 av Kaksa Lenke til kommentar
TGB Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Etter litt "foundation-overdose" jobbet jeg ekstremt med å få frem hud-tekstur. Rimelig fornøyd med resultatet; kommentarer mottas med takk Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det var ikke særlig julestemning her...litt klisje, men slik så solnedgangene ut på Amadores stranden. 1 Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Brrrr Untitled by emmkayfive, on Flickr Untitled by emmkayfive, on Flickr 1 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Stairs by Eivind 84, on Flickr Moonlight by Eivind 84, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Kodakkkkk! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Var en tur i Lillehammer i helgne og tok med meg kameraet. Endelig fikk jeg brukt det litt igjen. Eksamenslesingen min har jaggu ødelagt for mye fin fototid. Hatch by azathosk, on Flickr Poles by azathosk, on Flickr Freia by azathosk, on Flickr Post by azathosk, on Flickr Farmers market by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Litt uskarpe pga f1,4 på 50mm 1,4. Men synes de er helt ok uansett. Bruker en 2m para som bakgrunn. Funker ganske ok. Og ett av en annen jente. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå