sivni Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Kikka på Compaqs websider og fant denne lille godsaken. Presario X1000 Centrino cpu Radeon 9200 64Mb 15,4 Widescreen skjerm Ser liten og fin ut. Liker spesiellt det at det er widescreen og et fint grafikk-kort. Og ikke den aller høyeste prisen heller. Når den kommer til norge veit jeg ikke, men høsten er vel sannsynlig... Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Har fått vite fra HP at 17" bredskjermsmodeller kommer ikke til Norge før jul, så vi får se. Lenke til kommentar
sivni Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 17 tommer ja. Lurer på om det blir svære bærbare. Kikka forresten på supportsidene og fant modellen X1016 EA. "EA" er så vidt jeg har skjønt europeiske modeller. Driversidene viste datoene 27.juni på endel dokumentasjon. Blodferskt. Likevel burde de kunne få pressa den ut før jul. Er det noen som har erfaringer med hvor lang tid det tar før nye maskiner kommer i butikk. Jeg mener; tiden det tar fra en hører om slikt til det faktisk dukker opp. Gjennomsnittlig ihvertfall. Okey, litt synsing er også vellkomment. Lenke til kommentar
sivni Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Danske Hp/Compaq lover maskina til slutten av juli. Pris 14995,- inkl moms. Da er det sjanser for norge også... Presse release her s. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 mohammed.... mulig at det var en glipp fra elkjøp, men i slutten av forrige uke så jeg at den toshibaen med 17" sto på elkjøps netbutikk med lanseringsdato 4.7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå