magma_81 Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Jeg har en trådløs optisk mus fra Microsoft. Musen fungerer glimrende, bortsett fra en liten hake. Innimellom virker det som om systemet "sjekker" forbindelsen mellom musen og "mottakerboksen". Dette er ganske irriterende, for i de sekundene mister jeg helt kontroll over musen, men ganske festlige resultater i Cs. Noen ganger kommer ikke forbindelsen tilbake, og eneste alternativ er reboot. Det kan også nevnes at i forbindelse med denne "sjekkingen" kommer et lydsignal fra Windows. Magnus Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Har ikke peiling på hva du kan gjøre! prøv andre drivere. eller kjøp en normal optisk mus da vel, krute godt nokk! Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Jeg har de helt nyeste driverne, og å skifte mus er ikke aktuelt. Magnus Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Da får du slite med det problemet da. Å bruke trådløs mus i et spill osm CS gir ikke gode resultater uansett hva du gjør. Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 Vel ting har av merkelige grunner stabilisert seg, og jeg opplever faktisk ingen problemer lenger. Merkelig, men flott. Takker likevel for svar. Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå