sukkerpai123 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hei hei folks Lagde nettopp en Mw2 montage, og trenger litt feedback (ris og ros som det heter på godt norsk). Brukt litt tid på denne og håper dere liker, men er selv småting som man alltid aldri blir fornøyd med, så ja. Håper dere liker, epic med litt feedback også =) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Likte den desverre ikke. Ting skjer for raskt. Det er en typisk frag-movie hvor du ikke viser skill, men lucky-shots hvor du faktisk dreper en motstander. Det er lite interessant å se head-shot x10 uten noen sammenheng. Hele opplegget får deg desverre til å virke litt desperat. Lenke til kommentar
sukkerpai123 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Likte den desverre ikke. Ting skjer for raskt. Det er en typisk frag-movie hvor du ikke viser skill, men lucky-shots hvor du faktisk dreper en motstander. Det er lite interessant å se head-shot x10 uten noen sammenheng. Hele opplegget får deg desverre til å virke litt desperat. Ser pointet ditt, tenkte litt på det når jeg var ferdig med den der og da, men var for sliten til å endre på noe. Takk allikevel Btw, jeg faila somehow og klarte å lage to av samma tråden -.- Selvfølgelig er jeg noob nok til å ikke få sletta den andre heller, tips? igjen, lol.. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 syns den var ganske bra, ikke det beste jeg har sett selfølgelig. Kunne kanskje vist killene litt bedre som Sukkerpai123 sa. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Synes ikke det var galt. Ser mer ut som de single skuddene er litt mer enn bare en vanlig frag. Var en eller annen wallbang, collat eller GWk av den bedre sorten når det var single skudd. Ellers var det ofte serier på flere frags i en og samme SnD runde der du redigerte bort dødtid såvidt jeg kunne se. Var mer skeptisk til redigeringen. Som Bjohansen sier gikk det for fort og lite til ingen forsøk på smoothe overganger. Så bare ut som klippene var lagt ved siden av hverandre. Likte heller ikke all blinkingen som foregikk på noen klipp. Mulig det var for å synce med musikk, men jeg hadde ikke på noe lyd. Ellers likte jeg ikke slutten. Så ut som du bare kastet en masse korte klipp sammen. Ellers kunne du godt brukt tråden for Cod filmer på youtube. Ligger litt lenger ned på siden Lenke til kommentar
megazibit Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hva heter capturecardet ditt? Lenke til kommentar
Larskeyo Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Likte den jeg. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå