Gå til innhold

Modern Warfare 2 Montage Feedback =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte den desverre ikke.

Ting skjer for raskt. Det er en typisk frag-movie hvor du ikke viser skill, men lucky-shots hvor du faktisk dreper en motstander. Det er lite interessant å se head-shot x10 uten noen sammenheng.

Hele opplegget får deg desverre til å virke litt desperat.

Lenke til kommentar

Likte den desverre ikke.

Ting skjer for raskt. Det er en typisk frag-movie hvor du ikke viser skill, men lucky-shots hvor du faktisk dreper en motstander. Det er lite interessant å se head-shot x10 uten noen sammenheng.

Hele opplegget får deg desverre til å virke litt desperat.

Ser pointet ditt, tenkte litt på det når jeg var ferdig med den der og da, men var for sliten til å endre på noe. Takk allikevel ;)

Btw, jeg faila somehow og klarte å lage to av samma tråden -.- Selvfølgelig er jeg noob nok til å ikke få sletta den andre heller, tips? igjen, lol..

Lenke til kommentar

Synes ikke det var galt. Ser mer ut som de single skuddene er litt mer enn bare en vanlig frag. Var en eller annen wallbang, collat eller GWk av den bedre sorten når det var single skudd. Ellers var det ofte serier på flere frags i en og samme SnD runde der du redigerte bort dødtid såvidt jeg kunne se. Var mer skeptisk til redigeringen. Som Bjohansen sier gikk det for fort og lite til ingen forsøk på smoothe overganger. Så bare ut som klippene var lagt ved siden av hverandre. Likte heller ikke all blinkingen som foregikk på noen klipp. Mulig det var for å synce med musikk, men jeg hadde ikke på noe lyd.

Ellers likte jeg ikke slutten. Så ut som du bare kastet en masse korte klipp sammen.

Ellers kunne du godt brukt tråden for Cod filmer på youtube. Ligger litt lenger ned på siden :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...