rsagneskar Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Hvor lik på Mariusz Pudzianowski går de ann og bli da? http://no.wikipedia.org/wiki/Mariusz_Pudzianowski Han synst jeg har syk kropp... men han er ful lav steroider Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Du kan nå betydelige resultat uten juks: http://www.torkelravndal.com/bilder.html Markløft 375 kg i mesterskap - 402,5 kg utenfor mesterskap. Benkpress 240kg 260kg i knebøy 110kg i bicepscurl 70kg i enhånds markløft. Overarmsmål 61 cm underarmsmål 50 cm nakke 51 cm lår 79 cm bryst 167 cm håndledd 25 cm Ole Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 oy shit, han va svær! :o men man må nok ha syke gener for og bli så svær, han var jo også nesten 2 meter høy:P Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvorfor er alt dette relevant, TS? Tren og spis aktivt i flere år så ser du hvor langt du kommer. Det finnes ingen formler som kan spå hvor høy og tung du kan bli. Slik tankegang er bare begrensende på progresjonen uansett. Jeg skjønner ikke helt tankesettet ditt, din fettfrie kroppsmasse kommer ikke til å øke stort over ("Din høyde i cm" - 100) kg uansett. Den regelen har flere motbevist. Hvis alle skulle ha tatt hensyn til den ville vi ikke ha hatt så mange store og sterke folk som vi har i dag. Lenke til kommentar
storken Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg skjønner ikke helt tankesettet ditt, din fettfrie kroppsmasse kommer ikke til å øke stort over ("Din høyde i cm" - 100) kg uansett. Den regelen har flere motbevist. Hvis alle skulle ha tatt hensyn til den ville vi ikke ha hatt så mange store og sterke folk som vi har i dag. Å? Det er de færreste som kan trekke fra 95 og ha sin fettfrie masse uten doping. Du må gjerne komme med eksempler der dette er motbevist. Styrke henger også sammen med mange faktorer utenfor fettfri masse, som fordeling av de forskjellige muskelfibrene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå