Gjest Aka Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hei For noen dager siden var jeg i Australia. Kvelden før vi skulle fly hjem til Norge, så sto jeg å fant fram klær. Plutselig kjente jeg noe som føltes ut som noe som datt ner i ryggen, eller sammen i nedre del av ryggen, etterfulgt av en brå og voldsom smerte. Det føltes ut som om ryggen låste seg helt. Høyre side av ryggen var så utrolig smertefull. Jeg klarte nesten ikke gå på høyre fot fordi da strålte smerten fra rett over rompa og oppover ryggen. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjør av meg og hva jeg skulle gjøre, fordi uansett hva jeg gjorde var det vondt. Samboeren min fikk meg til å lagt meg ned i ein passene god stilling. Da jeg skulle prøve å reise meg opp ijen, så var det så utrolig smertefult. Høyre side hadde låst seg helt, og i tillegg begynte d å svarte helt for meg når det trykket på smerten. Virket som en nerve ble klemt eller noe. Det var så vondt og ekkelt på samme tid at jeg bgeynte å gråte. Jeg fikk lagt meg ned ijen, men jeg kunne kjenne ømhet av smerten uansett hva stilling jeg låg i. Noen timer senere måtte jeg på do, og måtte opp ijen å gå som va like ille som tidligere. Det begynte å svarte for meg igjen, d ble bare verre når jeg satt meg ned på do, svartet bare mer og mer, jeg kaldsvettet og ble utrolig kvalmen.Jeg fikk lagt meg ned ijen, tok ibux, og fikk sovnet. Neste morgen va smertene blitt bdre, men di var forstatt der. Visste ikke om jeg burde kontakte lege i og med jeg skulle ta fly i nesten 2 døgn. Endte opp med å ikke gjøre det pga liten tid, så jeg tok flyet uten å få sjekket meg. Var utrolig ubehagelig å sitte på flyet med den ryggen, men d gikk bedre og bedre. Nå har det gått 4 dager siden sist, kjenner fortsatt ubehag i ryggen. Er redd det skal skje igjen, men vet ikke hva det er. Er det noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå