Sealine Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Kan noen forklare emg forksjellen på disse når du skal ha Radeon kort, feks: DU kan kjøpe både Connect3D, ATI og Sapphire Radeon 9500 PRO, hva er forskjellen, og hvem av de nevnte i topic er best? Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Retting topic, ATI Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Produsenter av kort hold det unna Sapphire har et selv dritt kort..Bra ytelse men ustabilet Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Produsenter av kort hold det unna Sapphire har et selv dritt kort..Bra ytelse men ustabilet Hva er det som får deg til å påstå det? Har selv radeon 9700 pro fra Sapphire, har fungert knirkefritt hele tiden, får til og med klokket det høyere en min kamerats 9700 pro fra Hercules. Mange av data vennene mine har kort fra sapphire, og så vidt jeg vet har ikke de hatt noe stabilitets problemer. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Håper virkelig Sapphire er bra, for jeg har nettop bestil et Sapphire Radeon 9500 PRO Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Sapphire er et knall bra kort.. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Sapphire er et knall bra kort.. :smile: Lenke til kommentar
jessecd Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Har selv Sapphire Radeon 9500 ,funker helt fint,har ikke prøvd å klokke.. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 sånn foresten, jeg tittet litt etter drivere til sapphire radeon 9500 pro selv om jeg enda ikke har motatt det, men hvor i huleste finner jeg dem?! Først letet jeg her: http://www.sapphiretech.com , men den siden fungerer jo ikke, du får bare opp toppen av siden, så skjer det ikke noe mere. så søkte jeg www.sapphire.com , men det så ut til og være noe helt annet. etter det, prøvde jeg www.radeon.com > "Radeon, LLC, has nothing to do withRadeon graphics cards. Go to www.ati.com " sto det. Prøvde da www.ati.com denne virket mest "riktig" hittil, men jeg finner fortsatt ingen drivere til Sapphire Radeon 9500 PRo (har dette kortet noe med ATI og gjøre i det hele tatt) Lenke til kommentar
jessecd Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 http://www.sapphiretech.com/ er riktig ,lasta ned drivere i går :wink: Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 selv om det er et sapphire kort så bruker kortet ati's catalyst drivere den nyeste versionen 3.5 er vel de beste. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 jeg gikk inn på www.ati.com så inn på driver siden Graphic Driver > Windows XP > så kan man bare velge mellom noen få Rage drivere, Radeon Family osv...hva er dette for noe? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Du skal velge radeon family. Det er de samme driverpakkene for alle. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 sapphire er built by ati, så du kan trygt bruke catalyst driverne dems. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 sapphire er built by ati, så du kan trygt bruke catalyst driverne dems. Nesten Det er ATI's kort som er laget av saphire... ATI har ingen egenproduksjon, men bruker saphire... De har eksistert ganske lenge, men har ikke solgt kort under eget navn før nå rimelig nylig..... Lenke til kommentar
flydman Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg vet at de første kortene son ble solgt under Sapphire var BB ATI dette er mulig og verifisere på serie nr og produkt nr mens de kortene i senere tid har blitt produsert av Sappire selv , også pcbèn. den er da sansynlivis mørk grønn eller sort og layouten er noe forandret. Håper du er heldig og får ett BB ATI kort med kun en endring og det er kjøleren , for det lar seg softmodde til ~9700pro ytelser.- Sjekk linken http://www.envynews.com/gibs.php?ID=398&page=1 Jeg har selv et slikt kort (9700pro BB ATI) solgt under Sapphire med ATI`s egen kjøler,og jeg bruker kun ATI`s Catalyst drivere uten noen som helst problemer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Sapphire er et knall bra kort.. :smile: ja håper det, venter på mitt sapphire 9700 kort 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå