Gå til innhold

Sapphire, Hecules, AIT, Connect3D, Club3D osv...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Produsenter av kort hold det unna Sapphire har et selv dritt kort..Bra ytelse men ustabilet

Hva er det som får deg til å påstå det? Har selv radeon 9700 pro fra Sapphire, har fungert knirkefritt hele tiden, får til og med klokket det høyere en min kamerats 9700 pro fra Hercules. Mange av data vennene mine har kort fra sapphire, og så vidt jeg vet har ikke de hatt noe stabilitets problemer.

Lenke til kommentar

sånn foresten, jeg tittet litt etter drivere til sapphire radeon 9500 pro selv om jeg enda ikke har motatt det, men hvor i huleste finner jeg dem?!

Først letet jeg her: http://www.sapphiretech.com , men den siden fungerer jo ikke, du får bare opp toppen av siden, så skjer det ikke noe mere.

så søkte jeg www.sapphire.com , men det så ut til og være noe helt annet.

etter det, prøvde jeg www.radeon.com > "Radeon, LLC, has nothing to do withRadeon graphics cards. Go to www.ati.com " sto det.

Prøvde da www.ati.com denne virket mest "riktig" hittil, men jeg finner fortsatt ingen drivere til Sapphire Radeon 9500 PRo (har dette kortet noe med ATI og gjøre i det hele tatt)

Lenke til kommentar
sapphire er built by ati, så du kan trygt bruke catalyst driverne dems.

Nesten :)

Det er ATI's kort som er laget av saphire... ATI har ingen egenproduksjon, men bruker saphire... De har eksistert ganske lenge, men har ikke solgt kort under eget navn før nå rimelig nylig.....

Lenke til kommentar

Jeg vet at de første kortene son ble solgt under Sapphire var BB ATI

dette er mulig og verifisere på serie nr og produkt nr mens de kortene i senere tid har blitt produsert av Sappire selv , også pcbèn. den er da sansynlivis mørk grønn eller sort og layouten er noe forandret.

Håper du er heldig og får ett BB ATI kort med kun en endring og det er kjøleren , for det lar seg softmodde til ~9700pro ytelser.-

Sjekk linken http://www.envynews.com/gibs.php?ID=398&page=1

Jeg har selv et slikt kort (9700pro BB ATI) solgt under Sapphire med ATI`s egen kjøler,og jeg bruker kun ATI`s Catalyst drivere uten noen som helst problemer. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...