johan1 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 må man ha et abbonement for å bruke ipad, eller kan man bruke ipaden som en vanlig pc? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 iPad finnes i 2 utgaver. Wi-Fi og 3G. Wi-Fi kan man ikke ikke surfe på nettet uten trådløs internett sone. Med 3G kan man surfe hvor man vil i Norge. Du kan se på det som en mobil. Der du har mobil signaler vil du ha internett. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Så, hvis jeg kjøper med wifi trenger jeg ikke abbonoment? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Så, hvis jeg kjøper med wifi trenger jeg ikke abbonoment? Det stemmer. Siden Wifi-utgaven ikke har noe sted å plassere sim-kortet vil det være ganske overflødig med et abonnement til denne. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Takk, men burde jeg kjøpe en iPad? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 hvorfor må du ha andres meninger for å kjøpe et produkt eller ikke. du vet vel best selv om du har bruk for en ipad Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Takk, men burde jeg kjøpe en iPad? Ja. Hvis du liker spill, film, nettsurfing, lesing, å vise frem bilder, å kunne jobbe på farten eller mye annet er iPad godt egnet. Lenke til kommentar
Eplefrelst Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 iPad er utrolig herlig! Som bruker over meg sa så støtter jeg alt! Aller fleste apps fungerer og det er så deilig å bruke den! så JA! fra meg;) Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke kjøp Ipad enda!!! Vent til 2 gen som kommer ut etter jul Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 «Etter jul» får du ganske sikkert rett i, men det kan like gjerne implisere «etter påske» eller «til sommeren». Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Sikkert Gleder meg uansett ^^ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 bare kjøp ipad.kommer ingen ny ipad til norge før våren tidligst. den lanseres etter jul men kommer ut på markedet tidligst på våren som i fjor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå