Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få flere orgasmer! (Menn)

Gjest gutt19

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har veldig lyst til å lære meg å få flere orgasmer! Dette er noe jeg nå ikke klarer. Etter at jeg kommer føler jeg meg på en måte ferdig, og det er svært vanskelig å få den opp igjen og dermed umulig å komme enda en gang.

Jeg har lest litt rundt om teknikker med PC-muskelen, og vil gjerne høre litt mer hvordan dette gjøres. Hvis noen har noen andre tips er det bare å komme med dem :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Maskinen

Du må lære deg å "holde igjen" orgasmen. Rett før du merker at du kommer må holde igjen ved å bruke holde igjen metoden. Denne metoden er den samme som at du skulle holde igjen når du pisser... det kan være lurt å trene opp denne metoden ved onani. Du må holde igjen orgasmen minst 4 ganger før utløsnig, da pleier pikken å fortsette å være stiv slik at du kan fortsette hvis du har lyst... Du vil også merke at du vil få en bedre utholdenhet ved å gjøre dette, spesielt viktig ved onani de første gangene du skal trene deg opp, da vil du du sende signaler til kroppen om at du bruker legere tid ved å få orgasme.

Fungerer bra for meg og damene digger at du har bra utholdenhet, og at du kan fortsette until the break of dawn!

Hilsen gutt 23

Lenke til kommentar

Ah. Så poenget er å holde igjen rett før jeg kommer noen ganger, og når jeg da kommer på ordentlig måte vil det være lettere å fortsette?

Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21

Hei!

Som en skriver, holde igjen orgasmen, ikke bare 4 ganger, men maaange ganger! Jo flere ganger jo bedre er det, du vil holde lengre samtidig som du opplever nytelsen rett før orgasme, leeenge, på denne måten trener du PC musklen! Du kan til å begynne med, stoppe rett før orgasmen ved å presse hardt inn i skrukken samtidig som du stopper å runke! Etterhvert merker du at du klarer å stoppe orgasmen bare ved å knipe hardt med PC musklen, dette lærer du nok ikke på en dag eller to. Men hvis du trener lenge på dette, kan du etterhvert få orgasme uten at du spruter! Dette er himmelen, for da kan du i teorien få så mange orgasmer du bare orker eller gidder, for du blir ikke slapp i mellom, du blir tvert i mot bare kåtere og kåtere og orgasmene blir sterkere for hver gang det går for deg:)

Selv gjør jeg dette mye og får ofte 7-8 orgasmer, ofte flere, før jeg avslutter med en butplug i rumpa, når jeg vil at sprutorgasmen skal komme:) Da går det så sykt vilt, at jeg hyler høyt å spruter som en foss:)

Uansett vil du med denne måten få mange og sterke orgasmer som nesten tar pusten fra deg, selv om du ikke får det til å gå for deg flere ganger etterhverandre!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har prøvd å klemme med den muskelen, og da kommer det ingenting ut av lillemann når jeg får orgasme, men den blir likevel slapp og jeg føler meg på en måte ferdig etterpå.

Jeg stopper dog ikke å stimulere, jeg holder med muskelen samtidig og gjennom hele orgasmen. Er dette feil fremgangsmåte?

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har prøvd å klemme med den muskelen, og da kommer det ingenting ut av lillemann når jeg får orgasme, men den blir likevel slapp og jeg føler meg på en måte ferdig etterpå.

Jeg stopper dog ikke å stimulere, jeg holder med muskelen samtidig og gjennom hele orgasmen. Er dette feil fremgangsmåte?

Høres ganske riktig ut for meg. (Var det jeg mente med at du kommer til å gå glipp av noen gode orgasmer i begynnelsen...)

Lenke til kommentar
Gjest Maskinen

Det jeg mener er at du skal holde igjen orgasmen og vente med å få utløsnig. Og holde igjen utløsningen blir jeg også bare slapp og får en mye dårligere orgasme... Rett før du merker at du kommer må du holde igjen slik at du ikke får orgasme/utløsning(må ikke nødvendigvis bruke muskelen), vente 30 sek og fortsette. Denne prosedyren gjør du som sagt minst 4 ganger. Og når du har gjort det kan du komme på vanlig måte. Da skal den være stiv, kan jo da også prøve å holde igjen utløsningen etter dette, men det har jeg ikke prøvd. Kan ikke heller si at jeg synes orgasmen blir bedre ved å holde igjen utløsning først og så komme etterpå, derimot og holde igjen ved og ikke komme før etter minst 4 ganger synes jeg gir en bedre orgasme...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...