ironkiller Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 jeg tokk her om dagen 20 dråper zalo blandet med pepsimax av personlige grunner. har ikke merket noe utenom at magen lagde litt jeg er sulten lyder etter at jeg gjorde det. leste nå nettop at det er farlig og fyren sa det var dødlig ? er dette riktig ? kan noen helst forklare litt her ? Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Zalo er nok ikke dødelig, husk at du bruker dette som et oppvaskmiddel. Min far brukte Zalo for å dra kabler i rør gjennom veggen, eneste problemet var litt magesjau... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 mulig du får dårlig mage og løs avføring, men ellers skal det ikke være skadelig... "fyren sa det var dødelig", hvorfor tok du det om du det? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 ÈN dråpe er nok.. 4 Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 fyren skrev dette: yktet sier at om du drikker 20 dråper Zalo så burde du tenke på følgende: Zalo er veldig kraftig slim og fettopløselig stoff, som i små mengder vil kunne skade tarmer, mage sekk, nyrer og lever ganske kraftig. Det er stor fare for at du kan få leverenfysem, og har du ikke hatt vont før så kan jeg love deg smerter i bøtter og spann. Faktisk så kan smertene ved lever emfysem i seg selv være dødelig, men skulle du overleve dette så er det stor rissiko for at du dør av organsvikt og med store smærter. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Og da tenkte du "dette må prøves ut"? Men, fortsatt, dårlig mage og løs avføring er nok de eneste symptomene, husk at antagelig er det rester av salo på alt som er vasket, dermed kan det ikke være så skadelig som du har skrevet over. Endret 30. november 2010 av aklla Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tok du TJUE dråper? Oh, sweet jesus. Oppsøk lege med en gang. Dette er livsfarlig. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 har gått 7 dager har ikke merket en dritt har heller ikke fåt løs avføring. men er det noen form for farlig ? isåfall kilder ? 9 dager mener jeg Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Giftinformasjonen gir deg hjelp og råd ved forgiftninger og forgiftningsfare. Vi forteller deg hva som er giftig, hvilke symptomer man får og hvilken behandling som er nødvendig. Ring vår døgnåpne vakttelefon på 22 59 13 00. Jeg tviler sterkt på at du har noen grunn til å bekymre deg, men ta gjerne en telefon dit hvis du lurer. Mange av oss heller ukentlig i oss verre ting enn Zalo, og det atskillig mer enn 20 dråper. EDIT: Oppvasksåpe står forresten på Giftinformasjonens liste over "ufarlige eller lite farlige produkter". Tviler på at Zalo er så spesielt at det ikke hører hjemme der. http://www.helsedirektoratet.no/giftinfo/kjemikalier/a___ufarlige_eller_lite_farlige_produkter_76214 Endret 30. november 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 har gått 7 dager har ikke merket en dritt har heller ikke fåt løs avføring. men er det noen form for farlig ? isåfall kilder ? 9 dager mener jeg Finnes langt værre ting å ha i seg. Det er jeg mer skeptisk til er hvorfor du gjorde det? Flyttet forresten tråden til "Helse" Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 jeg leste først på zalo flaska og det sto ikke noe der noe det isåfall bør om det er farlig vet ikke helt om det ble nøyaktig 20 for drakk ikke opp glaset heller tja litt personlig men mindre grunnen til at jeg gjorde det er ekkstremt viktig Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 tja litt personlig men mindre grunnen til at jeg gjorde det er ekkstremt viktig Ikke annet enn at jeg er små-bekymret for din mentale helse... Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 leste at jeg kunne bli kvalm av det og jeg ville nemlig skulke noe nekelt og greit. var trøtt og gadd ikke skjekke opp så mye om det har noe og si så var det sånn blå zalo noen kilder ? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Doktor Isbilen deler herved ut diagnosen "ung og dum". Det går over etter hvert, men til bedring oppnås bør pasienten holdes atskilt fra store høyder, bratte bakker, det motsatte kjønn, alt som går fort og bråker samt de fleste kjemikalier sterkere enn grønnsåpe. Endret 30. november 2010 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 wtf ? skal jeg gidde og beskymre meg ja eller nei ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) leste at jeg kunne bli kvalm av det og jeg ville nemlig skulke noe nekelt og greit. var trøtt og gadd ikke skjekke opp så mye om det har noe og si så var det sånn blå zalo noen kilder ? Det er en ærlig sak det Du lever fortsatt, og har ingen problemer med fordøyelsen, zalo er ikke merket som gift, heller ikke på listen over farlige ting hos Giftinformasjonens, Ikke noe info om hva man skal gjøre om man drikker det, det skal stå " ved inntak, kontakt lege..." om det er farlig. men, nei, finner ingen steder der det står "zalo er ikke skadelig å innta"... edit: Isbilen har forresten ett godt poeng Endret 30. november 2010 av aklla Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Innlegg nummer ni inneholder alt saklig jeg har å komme med. Forresten tittet jeg på Zalo-flaska mi, og der står det ikke "irriterende" engang, slik det gjerne gjør på sterkere saker (klorin). Du kan nok ta det helt med ro. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg vet om en som drakk temmelig mye zalo i håp om at han kunne rape såpebobler. Det funket ikke særlig bra, selv om han fikk et par bobler ut av nesen mens han lo. Uansett; han lever i dag, og dette må være minst 10 år siden, så du dør nok ikke med det første. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 whi om det kommer noen andre svar leser jeg gjerne Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kjente en type som gjorde dette engang, det var pågrunn av at han skulle pisse i kopp for å sjekke om han hadde røyket Cannabis(Noe han hadde gjort). Han drakk endel mer en 20 dråper, nærmere 100-200 dråper ville jeg si, han overlevde og fikk bare utrolig vondt i magen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå