Zolanche Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Skal kjøpe innebandy kølle, men vet ikke helt hva slags Har noen noe tips Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Med et jernspett, toastjern, gaffateip og litt fantasi, kommer du langt. Lenke til kommentar
henri007h Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Skal kjøpe innebandy kølle, men vet ikke helt hva slags Har noen noe tips Jeg personlig har canadienkølle med unihock blad og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 synd at den er ulovelig da, og du ikke kan spille kamper med den Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ser det er litt gammel tråd, men med nylige svar så jeg kommer med mine synspunkter allikevel. Hvor høy man er, posisjon og spillertype, og hvor lenge man har spilt er faktorer som avgjør hvilken kølle som passer, så køllevalg er veldig individuelt. Hadde gått i butikken og prøvd, noen ganger finner man fort ut at en kølle virker "riktig". Men hvis jeg skal gi min personlige mening må det bli Unihoc player eller player ++ seriene (de rette versjonene). Dette er basic køller med lite "fiksfaks" på selve bladet (fks kraftig forhåndsbøyd) og man lærer seg bedre teknikk fra starten av, og på den måten vil du ha større kontroll i det lange løp. Lenke til kommentar
guesco Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Unihoc har noen gode køller: Player SQL BOW Player SQL Twin Curve Palyer SQL Curve Prisen ligger på 1000- 1500 kr Køllene er en av de bedre køllene du får på markedet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå