Jonas987654321 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvilket spill er best?. Diskuter her! Lenke til kommentar
Virke Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det blir som å spørre om folk liker sjokolade eller karamell best. Alt handler om subjektive meldinger, og det er umulig å bestemme hvilket spill som er best. Dette ender mest sannsynlig i en stor flamewar. Dermed blir tråden stengt. Anbefaler deg heller å lese anmeldelser av spillene. Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Så kjedelig du er da mrwinkie, men du har et poeng, slike tråder viser ofte en bakside med anonymiteten på internett. Jeg har ikke spilt hverken mw2 eller ops, de ser helt identiske ut for meg, og med alle problemene jeg har hørt fra begge spill, fatter jeg ikke hva folk ser i spillene. Men facinerende er det likevel så holdt hodet kaldt og post gjerne, interessant å høre. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Slike diskusjoner hører til u-skole. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Vel, jeg mener det at MW2 er best fordi... Begge spillene bruker samme motorer for alt og mw2 flyter bedre. Det er mye enklere å finne en gamemode og joine den i mw2. Mw2 har et enklere oppsett for å spille flere sammen. På den andre siden har BO flere kule ting og tang av rewards og våpen. Jeg synes f.eks at red-dot siktene ikke stjeler så mye skjerm i BO som i MW2... Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg synst mw2 ser mest ekte ut og ops er best på å balensere våpene Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det blir som å spørre om folk liker sjokolade eller karamell best. Alt handler om subjektive meninger, og det er umulig å bestemme hvilket spill som er best. Dette ender mest sannsynlig i en stor flamewar. Dermed blir tråden stengt. Anbefaler deg heller å lese anmeldelser av spillene. EDIT: Fy, pc'n hang seg og det ble veldig mange unødvendige innlegg. Beklager. ok? det står at du er medlem, og tråden er enda ikke stengt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå