inaktivbruker_110409 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har akkurat tatt eksamen i Matematikk R1 (fag fra VGS) og lurer på når jeg kan forvente svar? Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får vite karakter? Har du også akkurat hatt eksamen? Hvordan var din eksamen? Min var vanskelig og lang i forhold til tidligere gitte eksamener. Tror det gikk bra Lenke til kommentar
Sir.abnouy Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har akkurat tatt eksamen i Matematikk R1 (fag fra VGS) og lurer på når jeg kan forvente svar? Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får vite karakter? Har du også akkurat hatt eksamen? Hvordan var din eksamen? Min var vanskelig og lang i forhold til tidligere gitte eksamener. Tror det gikk bra Har du tatt det som privatist eller...? Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Trur resultata kjem inn litt (ca ei veke) før julaften, dersom eg hugsar rett. Lenke til kommentar
inaktivbruker_110409 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Har du tatt det som privatist eller...? Ja. Er det relevant? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg hørte 4. januar. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) 4. januar har jeg også hørt, og at dokumentasjon blir sendt ut rundt medio januar. For øvrig altfor lenge å vente åtte uker på sensur. Endret 25. april 2012 av nypis Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Burde da kunne gjøres raskere med på høsten med færre eksaminanter (gjetting)? Lenke til kommentar
Sir.abnouy Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Har du tatt det som privatist eller...? Ja. Er det relevant? Jepp! Da stemmer det at det kommer ikke før 4.januar som de andre sier det.... Endret 30. november 2010 av Mr.Santhan Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Absolutt. Tre uker hadde holdt, og vi hadde nå virkelig ikke trengt å ha felles offentliggjøring i alle fag, hadde vi? Lenke til kommentar
inaktivbruker_110409 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Absolutt. Tre uker hadde holdt, og vi hadde nå virkelig ikke trengt å ha felles offentliggjøring i alle fag, hadde vi? Nå har det seg slik at alle i Norge skal likestilles, så jo! Det er nødvendig! Lenke til kommentar
fredrik5 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tok også matte R1 eksamen, kjempelett iforhold til den som ble gitt før sommern, da fikk jeg 5, men håper jo på 6ern nå Karakteren får vi en gang i starten av Januar Lenke til kommentar
inaktivbruker_110409 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Tok også matte R1 eksamen, kjempelett iforhold til den som ble gitt før sommern, da fikk jeg 5, men håper jo på 6ern nå Karakteren får vi en gang i starten av Januar Jeg synes vanskelighetsgraden var lik med vår 10, men at høst 10 var en lengre eksamen. De eksamene gitt før 2010 synes jeg var MYE enklere. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Vanskelighetsgraden på R2 syntes jeg også var på grensen til lett. Veldig kort. Endret 2. desember 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
operg Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Skulle tro de hadde lært av den forrige R2-eksamenen, som også var svært lett i forhold til de forrige eksamenene (og hadde en sekserprosent som stod i stil med vanskelighetsgraden). Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hadde nynorsk, dog ikke via privatist. Fikk høre at resulatet var klart rundt 5.januar. Spent! Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noen som veit hvor vi kan finne resultatet? Har ikke tilgang til skolearena; må vi vente på svar i posten? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg sendte e-post til skolen jeg tok eksamen hos og de sa at resultatet ville komme i posten om et par dager. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fikk svaret i posten i dag. Fikk 5 på Matte R2! Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Grattis! Fikk ikke noe svar i dag, krysser fingrene for i morgen. Lenke til kommentar
Dauskrott Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kom nettopp hjem fra jobb og oppdaget en konvolutt fra den ene eksamensskolen. Åpnet og fikk fullstendig sjokk av å se karakterene mine i hovedmål og sidemål. Jeg fikk 2 - TO i begge. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte, og funderte lenge. Skal nevnes at jeg, frem til jeg droppet ut av ordinær vgs. våren 2010, alltid har vært en topp-elev, spesielt i norsk. Tok turen innom privatistweb i håp om at det var skrivefeil på utskriften, men nei. Attpåtil fikk jeg se karakterene mine fra annen eksamensskole, hvor jeg har fått 1 i mitt yndlingsfag Samfunnsøkonomi, og 2 i den andre favoritten, Økonomistyring. Disse karakterene forstår jeg dog til en viss grad, grunnet at jeg ikke rakk å skrive noen av besvarelsene 100% ferdig. Jeg sitter her nå likevel helt lamslått. Hele livet har jeg gått rundt å trodd at det er 'vanskelig' å få en bunnkarakter. At kravene for å få 2 ikke er de største. At 2 tilsvarer evnen til litt mer enn reproduksjon av læreboka. Har jeg virkelig tatt så feil? Og har alle lærerene jeg har hatt vært for snille med meg (har bla. gått på 3 forskjellige vgs...)? Prøver nå å finne ut hvorvidt jeg skal klage, og hva jeg skal skrive i en eventuell klage. Ønsker samtidig å få beina såpass gravd ned i jorda at jeg ikke kræsjlander om klagene mine ikke går gjennom. Er det derfor noen som har vært oppe i norsk hovedmål, norsk sidemål, samfunnsøkonomi 2 og økonomistyring høsten 2010 som kunne være fantastiske medmennesker og dele besvarelse og karakter med meg? Vær så snill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå