cowboy bob Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvor mange ganger vasker du hendene hver dag? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det er vel helt tilfeldig? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Kan jo seph variere med vask eller to, men som regel går det vel i nesten det samme så kan jo bare si gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvorfor vil du vite det? Lenke til kommentar
RDJ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvorfor vil du vite det? Alex, da. Det er i samme gate som diverse andre tråder her inne på OT-baren; Lattergass, lovlig/ulovlig? Din kjipeste bursdag? Hva slags kort har du i lomma? Er vel bare at trådstarter kjeder seg/har en undersøkelse (dog uten poll?)/har en sær interesse for håndhygiene etc. Men ellers er jeg enig med deg, er vel ganske tilfeldig! On-topic: Selv vasker jeg hendene hver morgen, hver gang etter jeg har vært på do, som oftest før jeg spiser, og etter trening! Og ellers når jeg føler at hendene mine trenger en vask Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Er vel ganske proporsjonalt med dobesøk og nesepilling. Lenke til kommentar
kans Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) en gang i året, dette er da bare på julaften siden da drar mormor meg ut på badet og vasker de for meg Endret 1. desember 2010 av Kans92 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Føler meg skitten etter å ha vasket hendene, så da smører jeg litt avføring på dem. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Er det typisk underklasseadferd eller prøver dere 2 bare å være morsomme? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ofte. Har litt tvangstanker der tror jeg. Og når jeg vasker dem vasker jeg dem mye. Altså: Vann, såpe, vaske skylle av. Gjentar dette 3-4 ganger pr vask. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Er det typisk underklasseadferd eller prøver dere 2 bare å være morsomme? Vi prøver ikke å være morsomme, vi er morsomme. Endret 1. desember 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) For å svare på spørsmålet til trådstarter: En gang om dagen i gjennomsnitt. Endret 1. desember 2010 av hr_krabbe Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er det typisk underklasseadferd eller prøver dere 2 bare å være morsomme? Vi prøver ikke å være morsomme, vi er morsomme. Ja, skikkelig. Hahaha. Jeg vasker hendene 3-5 ganger per dag. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hver gang jeg har vært på do, eller skal lage mat. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg vasker hendene 1 gang per 5 år :!: Lenke til kommentar
kans Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 en gang i året, dette er da bare på julaften siden da drar mormor meg ut på badet og vasker de for meg Må vel rette på meg da^, teknisk sett så vasker jeg ikke henda men får de vaska for meg 1 gang i året. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Hver gang jeg har vært på do (ca. 4 ganger), før jeg spiser middag/kvelds (ca. 2 ganger), etter jeg har kommet hjem fra skolen/før jeg drar fra jobb (1 gang), pluss i etterkant av såkalt masturbering. Så, alt fra syv til femten ganger for dagen. Endret 1. desember 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) 0. Edit; Herregud å utrolig tørt og umodent av meg, merker jeg blir flau over denne kommentaren. Endret 2. desember 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Mye mer enn folk flest tror jeg, hendene mine er stort sett rene til enhver tid. Antall ganger aner jeg ikke, men antar mellom 5-15 ganger iløpet av en vanlig dag. Endret 2. desember 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå