Gå til innhold

Innetrening - Abdoer Twist

Gjest Slettet+987123

1 stemme

1. 1. Hva synes du om abdoer twist?

• Bra, har blitt bedre i form og tatt av et par kilo.
      0
    • Supert! Har fått fin form og er i kjempeform!
      0
    • Helt greit, har ikke tatt av så mye, men er i bedre form.
      0
    • Ikke så bra for meg, ser lik ut enda og føler meg lik, altså ikke bedre.
      1
    • Suger! Merker ingen endringer på noen positive måter!
      0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123

Hei alle der ute!

Har nettopp kjøpt meg produktet: Abdoer Twist.

Skal nå trene med dette produktet i flere uker fremover og skal prøve å holde et bra kosthold, samt spise godt med vitaminer (frukt) og drikke godt med vann.

Da jeg startet var jeg 81,2kg, såg normal ut med en liten øl mage og formen var middels god, merket at jeg fikk litt ryggknekk av og til av å sitte på pc og oppblåst mage av feil drikke og mat, røyker også så merker kondisen går mer og mer ned:P Alkohol ødelegger også litt når dette blir drukket hvertfall 1 gang i mnd:P

Ellers er jeg en ganske sterk person med tanke på hva jeg klarer å løfte osv.

Planen min nå er og teste abdoer twist og håpe på å snu livet mitt oppover med tanke på kosthold, kroppsform og helse. Skal også prøve å kutte ut røyken og korte ned på alkoholen.

Bruker denne treningsmetoden pga. har ikke tid til treningsstudio osv.

Da jeg startet å trene med dette produktet fulgte jeg alle anvisninger på hvordan man skulle montere stolen, tok meg 10min, deretter satt jeg på DVDen og startet med Beginner Practice.

Tok øvelsene 2 ganger siden jeg ville venne meg til stolen pluss at det var gøy.

Tredje dagen såg jeg og trente etter HELE DVDen (1 time med beginner, middle- og advanced training) og det var herligt etterpå! Kroppen fikk jobbe med mage (midten og sidene), ryggen, armer og bein, man kunne kjenne det etterpå. Skal fortsette å fulge denne DVDen helt til jeg har forandret meg (hvis dette fungerer).

Er det noe dere lurer på eller andre som har prøvd dette produktet og har andre meninger?

I tilfelle skriv i vei! :D

EDIT;

Jeg har etter min tid med dette produktet gått ned til 78-79kg (pga. maten), men selve produktet har blitt kjedelig og har ikke hjulpet meg å få noe markering eller gå ned i vekt, har kansje gitt meg litt energi og mjuknet meg litt opp pga. alle de forskjellige bevegelsene. Jeg har også sett en del dokumentarer av dette produktet som beviser at det er bullshit, så har idag solgt produktet! :)

Jeg skal nå slutte å vurdere snarveier for å trene og heller starte å trene på studio eller med vekter + jogging slik som folk har gjort i generasjoner.

Endret av Slettet+987123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...