HrSteen Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Omsider kom finværet hit. Lite vind med fortsatt fint å gå en tur på fjellet og fly ned. Lenke til kommentar
6Bravo2 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 fine bilder! Her er ett screenshot fra vår faste spot utenfor Bergen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Uh, speedrider? Gira på utsjekk til vintern Lenke til kommentar
6Bravo2 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Jupp. er jævli gøyt. men misunner dere med større skjerm at dere kan fly så lenge som dere gjør, så blir vel en PG etterhvert på meg og. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Du kommer fra fallskjermhopping da eller? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg har speedvingen min liggende der *peke* Men fikk aldri tid til å ta utsjekk i år... nytt forsøk til nete år. Lenke til kommentar
6Bravo2 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Har du en speedvinge liggende og klarer å ikkje fly den? steike! her sprang vi rundt på hver en knaus og prøvde å overtale oss selv til at det ikkje gjorde noe at takeoffen var å springe nedover en steinur, med 6 sekundmeter bakvind og ett par høyspentledninger som måtte flys over eller under alt etter som... for så å nå en landing som strengt talt ikke burde kunne nås, der eneste mulige innflygingen var mellom to trer som gav oss en 20 cm klaring til skjermen på begge sider... Men fra spøk til alvor, er snakk om å få til en utsjekk sommerstid i vossatraktene, var bare å få samla nok folk som var intresert.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Tror jeg skal ta utsjekken med ski på beina.. Må løpe så jævlig for å starte de små vingene Lenke til kommentar
6Bravo2 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 joda, det er lettere å ta av med ski. men man må ikkje springe "så jævli" egentli, ihvertfall ikkje med en nybegynnervinge. Har man litt vind i mot på exit så er det jo bare ett par steg som skal til så sant det er bratt nok. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Nå begynner jeg snart å se termikk i enden av tunellen her. Gleder meg max 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Tror jeg drøyer litt med denne vårtermikken altså allerede en i klubben som har kasta nødis.. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Det hørtes litt ukoselig ut Vårtermikken her er ikke riktig så hard. Fortsatt snøkledde fjell. Utstyret er pakket i bilen men det ligger teite lentikker på himmelen. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Skyer er egentlig veldig interessant. Mye spennende som skjer der oppe. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Syns været generelt er veldig spennende. Utrolig hvilke krefter som er i spill der oppe. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Har prøvd å lete etter norske bøker angående mikrometeorologi men har ikke funnet noen. Har litt lyst å lære litt mer om dette tema. Eneste kilden til informasjon pr nå er paragliderboka. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Han her må nesten ha prøvd det før... Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Nå sitter jeg å teller ned dagene til nybegynnerkurset begynner i juni. Angående seletøy, er det anbefalt å kjøpe vrengbart som første seletøy etter kurs? Har veldig lyst å minimere vekta litt, da jeg må gå et stykke for å nå flystedene i mitt nærområde. Jeg syns seletøyutvalget på t&r er litt dårlig.. :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå