Gå til innhold

hvordan fjerne bilde på iphone

Mikr89

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en ny iphone4 ios4.1 og ser at på nederste linja i homescreen menyen at det er ett lide lite bilde der nederst til høre som bytter bilder hele tiden.

Hva kommer dette av?,og hvordan blir jeg kvitt det?

Plagsomt å ha et bilde der som skiftes hele tiden.

Håper noen kan hjelpe :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd å oppdatere til 4.2 ? Skal inrømme at eg har ingen aning om hvilket bilde du prater om :whistle:

Jeg har også prøvd å se litt på min telefon men klare heller ikke å få helt fatt i hvilket bilde du mener..

Mener du på den nederste linjen der er 4 ikon som standard?

Gega

Endret av Gega
Lenke til kommentar

Først vil jeg bare si at telefonen din (oppsettet ditt) ser helt forferdelig ut. Jeg har ikke ord for hvor stygt det er.

Så, for å være litt mer seriøs: Før vi kan hjelpe deg må du nesten fortelle oss nøyaktig hva du har installert. Har du fulgt en eller flere guider? Isåfall, hvilke?

Lenke til kommentar

Først vil jeg bare si at telefonen din (oppsettet ditt) ser helt forferdelig ut. Jeg har ikke ord for hvor stygt det er.

Så, for å være litt mer seriøs: Før vi kan hjelpe deg må du nesten fortelle oss nøyaktig hva du har installert. Har du fulgt en eller flere guider? Isåfall, hvilke?

Ja ja smaken e så baken den,men tror jeg ikke ville hatt dette oppsettet visst det så forferdelig ut.du kunne kanskje sendt inn bilde av ditt oppsett så kan vi jo diskutere det heller...

Brukte foresten limera1n til å jailbreake med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...