Ziang Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hei. Oppdaterte mobilen min ( som sagt samsung galaxy S) til android 2.2 fra 2.1. Å sette over anrop gikk som en drøm før jeg oppdaterte og det er tydelig at noe har forandret i samtale menyene. Før var det slik: jeg fikk et anro og for å sette over var det kun å sette anropet på vent og ringe til den jeg skulle sette over anropet til, når denne personen svarte kunne jeg trykke for å få frem tallene på skjermen, trykke 4 deretter den grønne anropsknappen. Etter oppdateringen er det meste akkurat det samme men nå er den grønne anropsknappen borte/ grå ( altdå utilgjengelig) Har netcom trådløs bedrift om det skulle ha noe å si noen som kunne ha hjulpet meg med dette? Da dette er veldig viktig at jeg kan gjøre i min jobb. Takker på forhånd :-) Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har du et bedriftsabonnement? Vet at de fleste operatørene tilbyr klienter som forenkler dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå