Gå til innhold

Hva er dette for noe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Digital Doc 5 gir deg muligheten til å overvåke temperatur, voltstyrke og hele 8 vifter - alt fra samme enhet. Dette gir deg bedre beskyttelse mot overoppheting og tap av data og hardware.

* Støtter de aller fleste vifter - fra 60mm til 120mm. (Opp til 12W/1000mA).

* Scanner alle temperaturer fortløpende.

* Temperaturområde: 0-99°C.

* Overvåker både +5V og +12V fra strømforsyningen.

* Feiltoleranse kan stilles til 5%, 10%, 15% eller 20%.

* Trenger ikke batterier.

* LCD bakgrunnsbelysning sørger for god lesbarhet.

* Alle innstillinger blir lagret i EEPROM. Dette sørger for at den husker innstillingene selv når strømmen er slått av.

* Plass for montering av 3.5" harddisk

* 1 stk 40x40mm vifte er montert for kjøling av harddisk

Ved overoppheting vil Digital Doc 5 selv finne ut av hvilke vifter som skal skrus på i henhold til de innstillinger du har gjort. Alle 8 kanaler styres individuelt og du har mulighet for å legge inn maks. temperaturnivå forskjellig på hver enkelt kanal.

Temperatursensor til alle 8 kanaler er inkludert i prisen.

Det sto ihvertfall under bildet. Tror det skulle gi svar på spørsmålene dine...
Lenke til kommentar
jeg hadde DD5, er jo mer overvåker... hvis du skal ha en styring, gå for denne. har den jeg! utrolig bra!

Den har jeg og :D

Blir ikke så farlig med fargen(at den er gjennomsiktig blå)

med alle de tøffe lysa som lyser og blinker etter hvor mye strøm det går til viftene :)

Den anbefales 8)

Lenke til kommentar

Jeg skal gi deg et tips: Hold deg langt unna digital doc 5..den er ikke vært nesten seks hundre kroner..Har et par kompiser som har den og de er ikke fornøyd med den. Vær gang du starter maskinen pipper den nesten ustanselig. Kunne sikkert fortalt mye mer men gidder ikke. Kjøp enn helt vanlig viftestyring, tro meg du kommer til å angre hvis du kjøper dd5.

Lenke til kommentar
Jeg skal gi deg et tips: Hold deg langt unna digital doc 5..den er ikke vært nesten seks hundre kroner..Har et par kompiser som har den og de er ikke fornøyd med den. Vær gang du starter maskinen pipper den nesten ustanselig. Kunne sikkert fortalt mye mer men gidder ikke. Kjøp enn helt vanlig viftestyring, tro meg du  kommer til å angre hvis du kjøper dd5.

ok. hva annet kan jeg bruke som temperaturmåler? nødvendig med svart utseende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...