power Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg for min del vel kremeres.. 1. Tar mindre plass 2. Miljøvennlig(?) 3. Bedre lukt hvis jeg noen gang skulle dette ut fra mitt gravsted... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Kremeres, uten tvil. Så skal asken tas med ut i rommet, der den skal sendes mot stjernene. Tilbake til stjernene, hjem Fra stjernestøv er jeg kommet, til stjernestøv skal jeg bli Eller så vil jeg at asken min skal innkapsles i ei krykke av gull Eller kanskje bakes inn i en bryllupskake som skal overrekkes en snekkerambassadørassistent og hans premenstruelle kone på bryllupsdagen. Uansett får jeg det fint Edit 1: trykkleifer Lenke til kommentar
Bach Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Kremeres, og aska skal spres midtfjords. Også skal det spilles god musikk. "Av moll er du komen, til dur skal du bli.", kan jo være et passende minneord. Får folk et behov for å sørge kan de ta med kaffe, Firkløver og et makrellsnøre og dra en pir, eller no'. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Nor - Slengt på sjøen, helst. I sånn fin kiste. Også skyter de med geværer i lufta etterpå. Så hiver familien min blomster i vannet etterpå. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg skal gi bort mine kroppsdeler til syke folk som trenger dem. Deretter vil jeg begraves på en slagmark eller på en kirkegård.... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Er ikke sikker men tror det blir gravlegging... :-? Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Vil vel gravlegges hel tror jeg :-? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg vil kremeres, liker ikke tanken på min kropp ligger under jorda og råtner ... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hmm.. Halvparten vil kremeres men tipper de fleste blir gravlagt. Donere kroppen min til forsking eller donere kroppsdelene bort slik som opplysningen1881. ..men ender vel med at jeg råtner i graven.. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Må vel bli begravd, Hvis det ikke hadde vært noe mulighet å bli fryst ned Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Min skal forskes på og donere vekk organer hvis ikke eg er blitt skvist eller blitt for gammel da eg dør. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Dør jeg så skal mine organer som kan brukes gis til de som trenger det. Hva som skjer etterpå, gir meg jeg fan i...jeg liker sikkert begge deler når jeg død Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Skal bli kremert og strødd utover stillehavet...ikke spør hvorfor akkurat stillehavet Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Nor - Slengt på sjøen, helst. I sånn fin kiste. Også skyter de med geværer i lufta etterpå. Så hiver familien min blomster i vannet etterpå. og kongen skal stå å sjå på. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Begraves... I en sånn svær vikinggrav. PCen skal seff begraven sammen med meg slik at jeg har noe å drive på med hvor enn jeg ender opp etter døden Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Begraves... I en sånn svær vikinggrav. PCen skal seff begraven sammen med meg slik at jeg har noe å drive på med hvor enn jeg ender opp etter døden øy, den der var smart! Lenke til kommentar
power Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg skal gi bort mine kroppsdeler til syke folk som trenger dem. Deretter vil jeg begraves på en slagmark eller på en kirkegård.... Ingen dårlig ide å donere vekk organer.. Humz.. skal nok gjøre det selv..om de finner noe brukelig i den skrotten min før den blir aske Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Begraves... I en sånn svær vikinggrav. PCen skal seff begraven sammen med meg slik at jeg har noe å drive på med hvor enn jeg ender opp etter døden Du må huske og ta med spill. Det kan bli vanskelig med HW oppgraderinger, og neste generasjons spill kan bli vanskelig å kjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå