wil Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hei. Jeg var ikke sikker på hvor jeg skulle poste denne, men jeg prøver her. Jeg har sett på den Julereklamen for McDonalds og jeg skjønner rett og slett ikke hva den handler om. Noen som vet hva den egentlig handler om? Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 En familie som utvikler seg gjennom 25(?)år. Hvis du legger merke til så dør han onkelen (?) etterhvert osv. Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Ja. Det sier de på slutten, men det virker som det er noe med han som sier "Et flott juletre vi har fått i år" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
mark Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) jeg har også lurt på hva de vil med denne reklamen(kanskje det som er meningen å gjøre, slik at vi husker den) her sitter tydeligtvis en familie og spiser et måltid rundt juletider, år etter år, med en onkel som ikke er der og som ettervhert dør.... prøver mcd å vise oss et måltid som han onkelen ikke fikk være med på? sitter onkelen der alene og innbiller seg at familien hans er der? eller hva? og itilfelle, hvorfor skulle jeg ville gå på mcd pga denne reklamen? Endret 1. desember 2010 av mark Lenke til kommentar
( ) Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Eh, altså, her er man åpenbart litt trege... Den reklamen spiller åpenbart på at McDonald's selvfølgelig vil kunne være en familietradisjon, fullt på høyde med juletre, julefeiring og andre gode ting... Altså: McDonald's, where families can feel good about themselves! Helt åpenbart. (Hvorvidt, og i hvilken grad, den reklamen fungerer, er et helt annet spørsmål!) Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Mulholland Drive-in. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Man bygger relasjoner til McD gjennom å vise en familie som spiser der hver jul, og har det som en tradisjon. De snakker om de samme tingene som hver jul, og spiser på "mækkærn", koselig familietradisjon. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Den skaper aksept for å gå på et white trash-sted rundt juletider, og at ensomme kan man drite i. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå