Cuneax Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvilke filmer venter oss på Blu-ray i desember? Les mer Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Bra dere har slike artikler Av disse er det mulig jeg kjøper Inception og THX 1138, to filmer jeg enda ikke har sett. Endret 30. november 2010 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Inception skal i hus! Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Inception er utrolig bra. Jeg vet ikke hvordan det er med bildekvalitet i forhold til forventningene men filmen er i hvert fall ikke noe å utsette på. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Inception er utrolig bra. Jeg vet ikke hvordan det er med bildekvalitet i forhold til forventningene men filmen er i hvert fall ikke noe å utsette på. Kjenner jeg Warner Bros rett, blir gjengivelse av lyd og bilde fortreffelig i HD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg