Qumad Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvor kan jeg få tak i store glass / pakker med tørket gressløk? Gressløk på de små glassene 8g tror jeg de er, blir fort litt for fyrt i lengden. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Pleier kjøpe dette på svenskegrensa (MaxiMat f.eks.), det var vel 30 eller 50g. Kan ikke huske å ha sett så store pakker her, men mulig det finnes. I innvandrerbutikker kanskje? Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Pleier kjøpe dette på svenskegrensa (MaxiMat f.eks.), det var vel 30 eller 50g. Kan ikke huske å ha sett så store pakker her, men mulig det finnes. I innvandrerbutikker kanskje? Litt for langt og kjøre til grensa for oss som bor i vest. Selv kjøpte jeg dette på Lidl før da de drev her, de hadde plastglass som var ca. 150mm høye. Har sett i ett par av invandrerbutikkene her men har ikke funnet noe, jeg får ta meg en ny runde og spøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå