Iceman #10 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Henger meg på Torstein. Eneste er at det er gøy for spillerene å vinne, men denne kommer som nr 4 i rekken for viktigheter. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Og der var jeg tilbake! Barnehage tilstander på banning her på forumet, latterlig. Uansett, jeg syns Vela var ok igår faktisk, greit han brant jævla mye, men han kom med gode pasninger, smarte løp og han klarte vel faktisk å ikke sette skuddene sine 20 meter overfor som Bendtner gjorde mot Burnley ifjor, husker ingen som sa han måtte gå da. En annen ting er at Vela langt ifra var matchfit, en Vela som hadde spilt i det minste litt i det siste hadde putta minst et mål. Han kommer til og bli klasse og jeg håper vi beholder han. Ellers så er jeg fornøyd med semifinale, satser på at vi kan vinne cupen. Strengt talt burde vi egentlig det, kanskje gutta får en smak på og vinne noe og endelig slutter og daffe rundt som idioter på banen. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå