nexus555 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvor kan jeg få tak i silkeskjerf i god kvalitet. Skal bruke det rundt halsen. Skjerfet må være større eller samme størrelse som Ringnes. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har sett mange fine vintage silkeskjerf på eBay. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Takk. Flere nettsteder mottas med stor takk. Hvordan gjør man det med vasking av silkeskjerf? Så vidt jeg vet kan de ikke vaskes. Noen som vet hvor mye det koster å rense silkeskjerf? Endret 30. november 2010 av MM2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Skal du først kjøpe noe i form av den typen halspynt, så hvertfall gå for ascot. Det der ser bare latterlig ut imo. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Enig med AnewZ. Jeg vet de har det på Gunnar Øye og Ferner hvertfall. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Jeg bor på vestlandet så det er litt vanskelig, fkm. Vet du en ca. pris på hva det vil koste å få renset et silkeskjerf? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ikke mange hundringsene. Men ser ikke helt hvorfor du skal ha det på rens, om du ikke svetter noe utrolig mye da vel og merke. Men de har ascots på Cinnamon tror jeg, ellers så har du jo alltids internett. De der silkeskjerfene der ser bare supertacky ut. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Skal rense skjerfene vis jeg kjøper vintage. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Jeg bor på vestlandet så det er litt vanskelig, fkm. Vet du en ca. pris på hva det vil koste å få renset et silkeskjerf? Vel, da er det ofte en ide å si det i førsteposten. Jeg vet ikke hvor mye det koster å rense ettersom jeg ikke bruker ascots eller tilsvarende, men sikkert noe i nærheten av det det koster å rense et slips, dvs 50-100 kr. Endret 30. november 2010 av fkm Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Ok, da var en fin pris. Takk, fkm! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Dette må da være midt i blinken for deg. 1 Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Kan du være så snill å la det ligge. Blir så lei av det spydige du alltid må komme med til folk. 5 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Spydig? Det var da bare et vennlig forslag. Ingen grunn til å ta sånn på vei. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg ville heller gått for ascot/cravat som nevnt tidligere. Men de selger silkeskjerf på Charles Tyrwhitt, om det å kjøpe på Internett eller i London ikke er noe problem. I Bergen aner jeg ikke, men jeg tviler på at de har ascots/cravats, jeg har lett litt. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Dette må da være midt i blinken for deg. Mamma strikket en prikk lik lue som Skolmen hadde for to år siden til meg, nå må jeg dessverre la den ligge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå