iddz Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hei. Pcen begynte å whine her om at det var lite plass på C: fair enough, så jeg tenkte å rydde opp litt, og kom over at Users mappen min var veldig stor, når jeg høyreklikker på *username*-mappen så står det at den er 7,12 gb, så jeg gikk inn i den for å se om det var noe der jeg kunne fjerne. Når jeg markerer alt der inne og høyreklikker tar det bare 950 mb, hvor er de andre 6 gbene? Noen som vet hva dette kommer av? Det er helt sikkert en forklaring på det, så satser på at det er en eller annen som vet det her : ) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 For det første er mange mapper der skjult. De blir ikke regnet med hvis du ikke først velger å vise skjulte filer. For det andre er det noen filer som er enda mer skjult, de vises ikke i Utforsker i det hele tatt. 7 GB er ikke så ille. Det kan tyde på at C: partisjonen din er for liten? Et tips kan være å sjekke instillingene for midlertidige filer for Internet Explorer. Tildelt størrelse kan sikkert reduseres. Lenke til kommentar
iddz Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Alright, takker. Ja kanskje den er litt for liten, trodde 40gb skulle holde når jeg legger spill etc på andre partisjoner, men ney. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå