Pondus81 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Heisann! Jeg har en WD 500 GB disk som jeg har brukt i en HTPC. Den ble brukt som OS disk en stund siden SSDen min skulle over i den bærbare maskinen min. Brukte da Acronis for å speile data til WDen. Det ble da opprettet en partisjon på 100 GB (SSD på 128 GB). Nå får jeg kun formatert denne 100 GB partisjonen og får ikke tilgang til resten. Skal nå bruke disken til formålet den egentlig var tiltenkt, nemlig et RAID 1 med en tilsvarende disk. Hvordan får jeg den tilbake til utgangspunktet på 500 GB? Takker på forhånd for hjelp! Endret 30. november 2010 av Pondus81 Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Dunke hardt i den, og riste ut all data Lenke til kommentar
johome Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Kan du legge ut bilde av diskbehandling ? Endret 30. november 2010 av johome Lenke til kommentar
Pondus81 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Denne er løst.. Slettet begge volumene (brukt og ubrukt) og opprettet et nytt volum på hele disken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå