Hkkkooe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hei alle sammen! Jeg har en historie lekse hvor jeg skal drøfte om hvorfor folk er uenige om Saladin? Noen som har noen meninger på hjerte? ) Takker for svar! Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 KAN JEG få et svar? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Han var ikke nok muslim, for muslimene. Han var egentlig bare en dyktig erobrer. Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Han var ikke nok muslim, for muslimene. Han var egentlig bare en dyktig erobrer. Takk, tror du at du kunne utdypet deg litt mer? Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Eller er det noen andre som har noen innspill? Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Folkens, hadde vært supert om noen kunne hjulpet meg fort .. så, noen som har noen tanker rundt dette? Please, please , please! Lenke til kommentar
Brandt Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du finner kanskje noe relevant stoff her. Har ikke lest artikkelen selv, dog. Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Du finner kanskje noe relevant stoff her. Har ikke lest artikkelen selv, dog. Fant ikke så veldig mye, men thanks anyway! Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Uenige om HVA med Saladin?? Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er mange på forumet som er villige til å hjelpe, men du må formulere problemstillingen din bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå