Aleks Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Fint skjegg. http://www.youtube.com/watch?v=xbKKsx2xC64&feature=related Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Så rått! Gleder meg til jeg får skikkelig skjeggvekst og ikke trenger ufattelig lenge på å få grodd et solid skjegg. Sparte jo i ca. fem måneder selv her tidligere, syns det dog ble noe i overkant buskete på slutten. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Driver og sparer til skjegg, har vell drevet på noen måneder nå Kan noen anbefale en bra skjeggtrimmer? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Tar gjerne i mot råd til en god skjeggtrimmer/barber maskin. Jeg vil gjerne ha en med innstillinger til hvor kort håret skal være. Jeg hater å ha sånn barnerumpe ansikt som jeg får rett etter jeg har barbert meg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg vil ha tips til noe jeg kan trimme skjegget med jeg og, så det ikke blir så ujevnt. Skal ikke ta vekk alt noe sted. Kam og en skarp saks? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Jeg vil ha tips til noe jeg kan trimme skjegget med jeg og, så det ikke blir så ujevnt. Skal ikke ta vekk alt noe sted. Kam og en skarp saks? En trimmer med justerbar lengde. Maskinen er laget for jobben. Endret 28. juli 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Og hvor kjøper man den slags, billig? Skal forresten ikke holde èn lengde, men la det vokse og bare holde det "jevnt" og fint. Endret 28. juli 2011 av Knewt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Min maskin kan justeres fra 1mm til 10mm. Trimmere kjøper man på alle elektrovare-forhandlere, men man må nok ut med minst 300kr. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg vil ha tips til noe jeg kan trimme skjegget med jeg og, så det ikke blir så ujevnt. Skal ikke ta vekk alt noe sted. Kam og en skarp saks? Jeg bruker Braun Cruzer 6 ... Den er som skapt for å trimme skjegg, i tillegg til at den kan barbere helt glatt. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Nyttig informasjon. Etter 27 år som glatt har jeg begynt å spare og det vokser såpass fort at det begynner å bli mye etter bare noen uker. Litt varierende tilbakemeldinger. Det virker som at folk på min egen alder og deromkring - spesielt jenter - liker det, men enkelte blant den eldre garde i familien er lite begeistret. Lenke til kommentar
Hi_lux Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Min heller dårlige skjeggvekst/goatee fyller 25 om 1 mnd Nytt forsøk, litt usikker på hvor langt ut i sparinga men d er 4 eller 5 uker. utn bart denne gangen (også nesten 10 kg lettere siden forrige bilde ) Edit: men har en irriterende stripe under haka som det ikke vokser sjegg på + litt tynt under soulpatch'n , vises litt Endret 17. august 2011 av Hi_lux Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg ser dopa ut og det er dårlig kvalitet på bildet, men sånn går no dagan. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Skjegget mitt. Klippes med maskin jevnlig 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Skjegget mitt. Klippes med maskin jevnlig Liker det! Skulle ønske jeg hadde like mye vekst litt oppover på kinnene. Det holder seg liksom i ca. 1.5 cm nede ved kjeven Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg har ikke den mørke fargen på skjegget mitt, så det ser ikke like bra ut som hos Mikkel. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Du skal være glad du ikke har gråskjær i skjegget ditt du. Jeg er 21, og har allerede begynt å få grått hår og skjegg... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Om mitt blir for langt krøller det seg... Men med den lengda det har nå ser det bare barskt ut Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Du skal være glad du ikke har gråskjær i skjegget ditt du. Jeg er 21, og har allerede begynt å få grått hår og skjegg... Grått hår er status da. Får deg til å se mye eldre ut, og det kan trekke damer. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Du skal være glad du ikke har gråskjær i skjegget ditt du. Jeg er 21, og har allerede begynt å få grått hår og skjegg... Grått hår er status da. Får deg til å se mye eldre ut, og det kan trekke damer. Jeg har dame, så jeg klarer meg Jeg elsker grått hår, misforstå meg rett, men den transformasjonen fra brunt til grått, det er det jeg ikke liker. Akkurat nå har jeg en tykk stripe med grått hår, ingen andre steder. Noe ala dette: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Har nå spart skjegg i omtrent halvannen til to måneder. Fornøyd så langt, men skulle ønske jeg fikk mer på kinnene. Vet dog at jeg slekter på min far og trolig ikke kommer til å få stort høyere skjeggvekst enn hva jeg har nå. Håret har også rukket å bli godt og fyldig i løpet av sommermånedene. Usikker hva jeg skal gjøre med det. Keep or cut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå