Gå til innhold

Tråden for skjegg og annet ansiktshår!


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Så rått! Gleder meg til jeg får skikkelig skjeggvekst og ikke trenger ufattelig lenge på å få grodd et solid skjegg. Sparte jo i ca. fem måneder selv her tidligere, syns det dog ble noe i overkant buskete på slutten.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nyttig informasjon. Etter 27 år som glatt har jeg begynt å spare og det vokser såpass fort at det begynner å bli mye etter bare noen uker.

 

Litt varierende tilbakemeldinger. Det virker som at folk på min egen alder og deromkring - spesielt jenter - liker det, men enkelte blant den eldre garde i familien er lite begeistret.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

DSC_0956.jpg

 

Min heller dårlige skjeggvekst/goatee :ermm:

fyller 25 om 1 mnd :cry:

 

DSC_0994.jpg

 

Nytt forsøk, litt usikker på hvor langt ut i sparinga men d er 4 eller 5 uker. utn bart denne gangen (også nesten 10 kg lettere siden forrige bilde :w00t: )

 

Edit: men har en irriterende stripe under haka som det ikke vokser sjegg på + litt tynt under soulpatch'n , vises litt :thumbdown:

Endret av Hi_lux
Lenke til kommentar

Du skal være glad du ikke har gråskjær i skjegget ditt du. Jeg er 21, og har allerede begynt å få grått hår og skjegg... :p

Grått hår er status da. Får deg til å se mye eldre ut, og det kan trekke damer.

 

Jeg har dame, så jeg klarer meg :) Jeg elsker grått hår, misforstå meg rett, men den transformasjonen fra brunt til grått, det er det jeg ikke liker. Akkurat nå har jeg en tykk stripe med grått hår, ingen andre steder.

 

Noe ala dette:

 

the_nanny_maxwell_sheffield.jpg?width=150&height=200

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

post-86885-0-57311300-1313673798_thumb.jpg

post-86885-0-18316300-1313673803_thumb.jpg

post-86885-0-77323300-1313673807_thumb.jpg

 

Har nå spart skjegg i omtrent halvannen til to måneder. Fornøyd så langt, men skulle ønske jeg fikk mer på kinnene. Vet dog at jeg slekter på min far og trolig ikke kommer til å få stort høyere skjeggvekst enn hva jeg har nå.

Håret har også rukket å bli godt og fyldig i løpet av sommermånedene. Usikker hva jeg skal gjøre med det. Keep or cut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...