Gå til innhold

Tråden for skjegg og annet ansiktshår!


Tunky

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

For å få orden på småhårene som ender opp med å stikke ut pleier jeg å la hendene gli over skjegget lett med hårvoksen som er igjen etter at jeg har ordnet sveisen.

Veldig, veldig lite med andre ord, bare for å få litt mer form på det. Om du har store problemer kan du jo sikkert bestille bartevoks eller noe på nett. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+9871234

Du mangler noe å stryke over når du skal virke smart ... Er som å miste en del av intelligensen

Tru dat, gjorde det mye før, faktisk. Har heldigvis passe rask vekst, vurderer enda å spare til jeg skal på Wacken i år.

 

E:

Har du bilder, Ascubal?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Du mangler noe å stryke over når du skal virke smart ... Er som å miste en del av intelligensen

Tru dat, gjorde det mye før, faktisk. Har heldigvis passe rask vekst, vurderer enda å spare til jeg skal på Wacken i år.

 

E:

Har du bilder, Ascubal?

 

Jepp, har et ifra DLD demonstrasjonen i Oslo for ikke lenge siden. Kjørte fullt ut med dress.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det var jo langt, i det minste! Tror dog det hadde sett enda bedre ut om du stusset det litt og fikk bart. Kanskje det bare er meg, men jeg har ikke helt sansen for skjegg uten bart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...