Gå til innhold

Tråden for skjegg og annet ansiktshår!


Tunky

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Ser bra ut, i alle fall på bildene. Jeg kunne trengt en skjegg-seks av noe slag. Mitt trenger en stuss osv, det er ikke så pent akkurat nå.

Takker, de selger hårsakser på Clas Ohlson. Enten det eller så kan du ta deg en tur til herrefrisør eller lign. Gjorde det selv for å få definert halslinja, funka fett. :)

 

Første gang jeg har sett noen med kjønnshår på haka!

Herregud, voks opp. Knewt har jo blitt hetset tidligere for skjegget sitt. La mannen være, han har mer skjegg enn deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører en liten combo med soul og goatee selv. Smått irriterende når ene siden av goateen begynner å vokse -skjevt-.

Det hender jeg trår til med donut også, men da ser jeg litt for gammel ut :p

 

Selve goateen er ikke veldig synlig på bildet, men barten er jaggu med.

 

_DSC6335-1.jpg

Endret av Scampi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+9871234

Mascara? ;)

Neida. Det kommer vel med alderen? Merker jeg har begynt å få et par svarte/mørke skjeggstrå, faktisk. Litt spennende.

Lenke til kommentar

Hadde et veddemål med to kompiser om og spare til langt hår og skjegg (goatee), og er nå noen mnd uti det. Veddemålet er avsluttet, men har blitt for glad i både håret og skjegget til og ta det bort.

 

Om ønskelig kan et bilde av skjegget legges ved i morgen da jeg ikke orker og fikse noe nå midt på natta.

 

 

 

Det er nok ikke veldig stelt på noen som helst måte der og da og det blir alltid litt skjevt etter man har stått opp hos meg.

 

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...