Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ser bra ut, i alle fall på bildene. Jeg kunne trengt en skjegg-seks av noe slag. Mitt trenger en stuss osv, det er ikke så pent akkurat nå. Takker, de selger hårsakser på Clas Ohlson. Enten det eller så kan du ta deg en tur til herrefrisør eller lign. Gjorde det selv for å få definert halslinja, funka fett. Første gang jeg har sett noen med kjønnshår på haka! Herregud, voks opp. Knewt har jo blitt hetset tidligere for skjegget sitt. La mannen være, han har mer skjegg enn deg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Skal være Lars Monsen den 5. Mars, lurer på om jeg skal spare, selv om han ikke pleier å ha så masse skjegg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Isolasjon er jo alltid bra. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Kjører en liten combo med soul og goatee selv. Smått irriterende når ene siden av goateen begynner å vokse -skjevt-. Det hender jeg trår til med donut også, men da ser jeg litt for gammel ut Selve goateen er ikke veldig synlig på bildet, men barten er jaggu med. Endret 18. februar 2011 av Scampi 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Helsike du var kjekk. Skjegget passa deg veldig bra. 2 Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Helsike du var kjekk. Skjegget passa deg veldig bra. Hoi...der ble natten brått noen hakk bedre...takk! Uten skjegg ser jeg helt idiot ut, siden jeg er noe større enn gjennomsnittet, for å si det slik. Bowlingball-look er ikke helt meg. Lenke til kommentar
kans Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvis noen sliter med å vokse skjegg, her er et par tips 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Pfsh, gamle nyheter. Hvordan ellers vokse skjegg? Morsom video. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) poff Endret 8. mars 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg skal teste samma type skjegg som Slimda går rundt med nå. Spart i 6 dager og er allerede meget hårete . Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg skal teste samma type skjegg som Slimda går rundt med nå. Spart i 6 dager og er allerede meget hårete . My beard highly approves of your statement. Jeg driver å sparer selv. Mads Eriksen har lignende stil. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg skulle ønske jeg fikk mer bart/mer farge på barten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Mascara? Neida. Det kommer vel med alderen? Merker jeg har begynt å få et par svarte/mørke skjeggstrå, faktisk. Litt spennende. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Hadde et veddemål med to kompiser om og spare til langt hår og skjegg (goatee), og er nå noen mnd uti det. Veddemålet er avsluttet, men har blitt for glad i både håret og skjegget til og ta det bort. Om ønskelig kan et bilde av skjegget legges ved i morgen da jeg ikke orker og fikse noe nå midt på natta. Det er nok ikke veldig stelt på noen som helst måte der og da og det blir alltid litt skjevt etter man har stått opp hos meg. Endret 14. mars 2011 av Ascubal Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Lookin' good! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Nei, nå har jeg fått nok. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Barber det under haka og spiss det til littegranne! Please! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Noen som har erfaring med skjeggstyling? Vanlig hårvoks i skjegget funket utrolig nok veldig dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå