Petter Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har du noen flere fjonbilder da Petter ? Nope Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen med litt mer skjegg-erfaring enn meg må gjerne få lov å lage en generell guide for skjegg-stell. Kommer i førstepost, og selvsagt får man all ære for det. Det er jo eigen barberingstråd? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen med litt mer skjegg-erfaring enn meg må gjerne få lov å lage en generell guide for skjegg-stell. Kommer i førstepost, og selvsagt får man all ære for det. Beards.org - Grooming Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har du noen flere fjonbilder da Petter ? Nope PERVERST! MOAR! Lenke til kommentar
Populært innlegg Sigralix Skrevet 2. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Skjegg er bra! Jeg liker skjegg.. Personlig har jeg vært innom en god del av hvordan man kan ha skjegget, men syntes at jeg har funnet en "stil" som passer meg veldig fint nå: Russetida: Helskjegg (ikke veldig velstelt, men likevel): Smultring i militæret: Vedlagt er det et bilde når jeg ikke gadd å barbere meg (var 17 år og lat). Edit: Kan legge til at jeg barberer meg med kniv, og det gjør at det er veldig enkelt å få til frisyren jeg nå har. Det passer veldig bra at kniven er like lang som mellomrommet jeg vanligvis har ^^ Endret 2. desember 2010 av Sigralix 15 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Damn, handsome! *har nytt idol* Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Solbrille bildet var veldig bra, utrolig kult skjegg. Må si meg meget sjalu.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ligna på Tor Hogne Aarøy på bildet med solbrillene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Likte godt det du hadde i russetida. Kunne tenkt meg noe slik selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Folk kjente han ikke igjen når han klipte seg og tok skjegget. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Jeg tenkte å prøve meg på en goatee, nå etter No Shaving November. Er 17 år, forøvrig. Åh fy faen! Hahahah! Det ser jo helt fullstendig latterlig ut! Jeg har bokstavelig talt LOLet i to-tre minutter nå <3 Orgies var prikken over i-en! Har du tenkt å beholde dette skjegget lenge? Endret 2. desember 2010 av DandyVers 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Når jeg får skjeggvekst nok kommer jeg til å satse på noe som dette: Kan vel si at det er "målet" Har ansiktsform som gjør at jeg ville passe noe lignende så Han ser ut som en dårlig versjon av Utover det er vel denne tråden off-limit for meg, da jeg ikke har noe særlig til skjeggvekst. 2 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kunne tenke meg et sånt skjegg: Men antar det er high maintainance. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Stemmer for at det fastslås visse regler for tråden, som bl.a. ingen "Fy faen så jævelig stygt skjegg du har" -poster og generell useriøsitet som bildet til Okapi. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Enig i den. Tenkte folk klarte å holde seg borte fra den slags og at regler ikke var nødvendig, men det er tydeligvis. Jeg tok feil av folk på forumet. Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Enig i den. Tenkte folk klarte å holde seg borte fra den slags og at regler ikke var nødvendig, men det er tydeligvis. Jeg tok feil av folk på forumet. Kjapt spørsmål, stoler du virkelig på at folk på internett klarer å oppføre seg? Jeg foreslår at du tar turen innom 4chan, kanskje du lærer noe Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvis du sikter til min kommentar var det ikke frekt ment, men jeg måtte rett og slett le av hele situasjonen. Det må jo nesten også være lov å komme med tilbakemeldinger på skjegget, selv om man ikke lovpriser det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Enig i den. Tenkte folk klarte å holde seg borte fra den slags og at regler ikke var nødvendig, men det er tydeligvis. Jeg tok feil av folk på forumet. Kjapt spørsmål, stoler du virkelig på at folk på internett klarer å oppføre seg? Jeg foreslår at du tar turen innom 4chan, kanskje du lærer noe Siden dette er diskusjon.no og IKKE 4chan så burde folk klare og oppføre seg. Hvis noen har en trang til å leke drittunger så kan de ta turen til 4 chan. NOK OT! ______________________________________________ Tok tulleskjegget mitt igår selv om det ikke var så mye føler jeg med helt naken i ansiktet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Trodde jeg tok skjegget mitt igår, men det var liksom ingen forskjell. Endret 3. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå