Atmosphere Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg synes de eneste formene for skjegg som ser bra ut er helskjegg eller tre-dagers-skjegg. Alt annet, som bukkesjegg eller smultring, ser stort sett forjævlig ut … Det ser ofte veldig feilproporsjonert ut. Selv bruker jeg en maskin som kutter skjegget i tredagerslengde, Braun Cruzer-sak. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Link gjerne til barberingstråden i førstepost. Skjegg, og barbering henger sammen. Legger inn link til denne tråden der nå. Selv lar jeg skjegget gro i noen uker/måneder av gangen før jeg raker det helt av og lar det gro på nytt. Når det gjelder de mer avanserte skjeggfrisyrene kan jeg anbefale kniv/shavette for å gjøre trimmingen lettere og mer presis. Sitter teknikken så kan man styre det så godt at man kan plukke ut enkelthår. Man har enormt god oversikt i forhold til en høvel/maskin. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Goatee og Soul-Patch ser relativt jævlig ut, om jeg kan få lov til å komme med min mening. Er det normale mennesker som har dette? Ikke et retorisk spørsmål, jeg lurer faktisk på det. Jeg kan ikke se for meg hvordan det er mulig å pulle off noen sånt som det der. Jeg synes faktisk "Soul Patch" passer til noen, men da må de stusse og ordne den litt. Litt mer enn han på bilde i førsteposten iallfall. Selv er jeg 22 år og først nå begynner jeg å få brukbar skjeggvekst. Jeg har for dårlig skjeggvekst til å lage en goatee, for eksempel. Barten er tragisk dårlig, siden det meste bare er lyse hår, men tror og håper at forbedrer seg i løpet av 2011. Selv er jeg ikke gira på å ha noe helskjegg eller goatee, eller noe som helst i grunn. Men vil bare at det skal vises at jeg har god skjeggvekst. 3-dagers skjegg er nok det jeg liker best, men siden skjeggveksten begynner å bli brukbar er det moro å la det vokse i en hel uke bare for å se hvordan man blir. Ellers vil jeg bare anbefale barbermaskin til folket. At ikke jeg hadde en i førstegangstjenesten er helt latterlig. Det er så mye greiere og enklere. Endret 30. november 2010 av Magiii Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Link gjerne til barberingstråden i førstepost. Skjegg, og barbering henger sammen. Legger inn link til denne tråden der nå. Selv lar jeg skjegget gro i noen uker/måneder av gangen før jeg raker det helt av og lar det gro på nytt. Når det gjelder de mer avanserte skjeggfrisyrene kan jeg anbefale kniv/shavette for å gjøre trimmingen lettere og mer presis. Sitter teknikken så kan man styre det så godt at man kan plukke ut enkelthår. Man har enormt god oversikt i forhold til en høvel/maskin. Done that. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Skjegg er awesome, om det er gjort riktig. Vil anbefale at man venter til man har skikkelig skjeggvekst før man gjør noe spesiellt med det. Ser jo ikke dårlig ut, gjør det? *edit* Kølle, de liker ikke at vi linker til bildene deres! Endret 2. desember 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Neida, alle har sin smak. Jeg synes for eksempel at en tett barbering ser mye bedre ut, men jeg lover å ikke legge ut flere sånne bilder i skjeggetråden :--) Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg for min del syntes det ikke kan bli vakrere enn dette skjegget. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tredagersskjegg er passelig.. Det liker jeg! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg tenkte å prøve meg på en goatee, nå etter No Shaving November. Er 17 år, forøvrig. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg cbfn Skrevet 2. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 2. desember 2010 17 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ser jo ikke ut, men om du er fornøyd selv så er det jo det som teller. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har juleskjegget nå. Skjegg er digg i og for seg. Men pleier somregel å fjerne det etter en stund. Kun fordi det klør og blir ubehagelig Lenke til kommentar
Kosepute Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Mannfolk med skjegg funker det Men de må huske at det skal stusses og trimmes og tas vare på! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er jo et selvfølge, Kosepute. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Fikk faktisk høre idag at jeg så bra ut med "skjegget" mitt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Alle menn ser bra ut med skjegg. Selv deg Petter, selv deg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Alle menn ser bra ut med skjegg. Selv deg Petter, selv deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Så var det det med å skaffe seg skjegg først da, og ikke bare skittent ansikt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Noen med litt mer skjegg-erfaring enn meg må gjerne få lov å lage en generell guide for skjegg-stell. Kommer i førstepost, og selvsagt får man all ære for det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har du noen flere fjonbilder da Petter ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå