J. Verlander Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Liker at du har med katten i ansiktshårtråden Forresten, etter man har barbert med høvel og skum, skal man skylle ansiktet etterpå? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) tror du skal skylle med kaldt vann og bruke fuktighetskrem etterpå hvis du ønsker det. det gjør jeg iallefall jeg bruker ikke sånn fancy høvvel da. Bare sånn gilett greier Endret 7. januar 2013 av Bork Laser 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Takk b3ndik! Det er vel en greie på Tumblr for å få litt flere likes. Å skylle med kaldt vann enten i vask eller dusj gjør at porene lukker seg og huden blir myk og fin etter barbering. Å kombinere det med fuktighetskrem er derfor ganske gunstig, uavhengig om man bruker fancy høvel eller ikke. Selvfølgelig, en fancy høvel med skarpt barberblad vil jo gi en tettere barbering, men i utgangspunktet er det altså lurt å skylle med kaldt vann uansett. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Bump! Har bestilt meg en Braun Cruzer 6 Beard & Head, endelig skal jeg få til å holde på tredagersskjegget Bare for å følge opp denne, så angrer jeg ikke et sekund på kjøpet Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 sparer til nytt skjegg nå barberte smultringen min i går å ser sykt teit ut syns jeg. var planlagt tho skal heller spare fra starten av til et helskjegg Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Når begynte dere egentlig å få skjegg? er 15 nå og er omtrent den eneste i vennegjengen min som har skjegg. Får mye kinnsjekk og under haka Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 omtrent samme alder hær bare at jeg fikk bart før det begynte å gro skjegg. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Når begynte dere egentlig å få skjegg? er 15 nå og er omtrent den eneste i vennegjengen min som har skjegg. Får mye kinnsjekk og under haka Det ser uansett bare dumt ut hvis man ikke får helskjegg. Jeg fikk ikke noe som lignet på et skjegg før jeg var godt over 20. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Fikk helskjegg når jeg var 14/15 (ikke dun) Lenke til kommentar
Odriks Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Er student og har ikke voldsomt med råd. Går det fint å trimme skjegget med saks? Barbermaskinen min er hjemme hos mine foreldre, og der komme jeg ikke før til jul. Tenkte å ha noe lignende dette: Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Det der er jo ikke skjegg. Er uansett stress med saks om du skal ha det i stubbelengde. Lenke til kommentar
Odriks Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hvordan får jeg det som Alejandro da? Lenke til kommentar
Odriks Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hvordan får jeg det som Alejandro da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jeg kunne ikke tenkt meg og vært uten hår i ansiktet. Har ikke barbert haka mi på mange år nå, men har fortsatt ikke fått til noen ordentlig goatee. Det ser fortsatt ut som om jeg har limt på kjønnshår. I tillegg til en hårløs stripe som går fra panna og ned til like under haka (om ikke annet får jeg aldri monobryn) og en bart som har nådd ca én cm i lengde etter å ha latt være og barbere den siden april … Vel, dette går tregt. Tror jeg har fått farfar sine gener, og han hadde dårlig skjeggvekst, mens pappa har oldefars gener og har god skjeggvekst. Utrolig irriterende. Uansett, her er mitt nåværende "skjegg" (jeg trimmet det på torsdag etter at jeg hadde unngått barbermaskina i et par måneder og fått et horribelt neckbeard). Jeg blir 27 om noen uker … Det irriterer meg veldig at håret på haka dreier sånn mot høyre, uansett hva jeg prøver å gjøre for å fikse det, men det irriterer enda mer å ta alt (unntatt kjønnshårene på haka) 31. oktober (eller i alle fall natt til 1. november), for så å begynne på nytt igjen … Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Hakeskjegget mitt også deier seg mot høyre. Eksperimenterte litt til TG11: Var moro, men så ikke ut. Endret 13. oktober 2013 av Slimda Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Skjegget mitt er også høyrelenende. Hmm hmm. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) *Snipp* Prøvd med en rettetang? Endret 14. oktober 2013 av Spitfire396 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Ja. Og bartevoks. Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Vil det være forskjeller i hvor fort hvert enkelt ansiktshår vokser? Altså at dersom jeg lar skjegget gro en 5 mm og trimmer det ned til 3 mm, så vil det se jevnere og tettere ut enn dersom jeg barberer alt ned til huden og lar det gro ut til 3mm igjen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Vil det være forskjeller i hvor fort hvert enkelt ansiktshår vokser? Altså at dersom jeg lar skjegget gro en 5 mm og trimmer det ned til 3 mm, så vil det se jevnere og tettere ut enn dersom jeg barberer alt ned til huden og lar det gro ut til 3mm igjen? Om du vil ha det tettere så gjelder det å trimme det. Barberer du det ned så er du tilbake til "square one", trimmer du det til en middels lengde ~3mm så vil de saktere voksende hårene ta igjen de lengre, så skjegget blir jevnere i lengden og tettere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå