AT1S Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Keep the baird, cut your hair. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Løsninga jeg og går for Lenke til kommentar
Hi_lux Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jepp, har et ifra DLD demonstrasjonen i Oslo for ikke lenge siden. Kjørte fullt ut med dress. Du har ikke flere bilder av skjegget ditt? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Jo, det har jeg. Blitt endel lengre nå. Kan sikkert editere et inn i posten her i morgen når jeg er kommet hjem igjen. Edit, bilde av bare skjegget. Troor jeg burde gjøre noe med det snart, men latskapen tar overhånd. Endret 20. september 2011 av Ascubal 1 Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Har jobbet meg opp et noe langt helskjegg nå. Som en på jobben sa så ser det nå ut til at jeg har fått et noe firkantet preg på ansiktet ettersom det vokser veldig under kjeven og står rett ut. Har lyst til å fortsette å ha litt lengde på skjegget og ønsker da ikke å ødelegge alt ved å gå løs på dette med skjeggtrimmeren hjemme. Er det noen som kan anbefale en frisør i Oslo som vet å "style" skjegg? Er en slik behandling dyr forresten? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Prøver meg på goatee igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Meget lite aktivitet i tråden om dagen, hvordan ligger folk an med No Shaving November, evt. Movember? Har begynt å bli ganske buskete selv, ser fram til å få det stusset litt ved månedsskifte, men planlegger allikevel å beholde det meste. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jo, det har jeg. Blitt endel lengre nå. Kan sikkert editere et inn i posten her i morgen når jeg er kommet hjem igjen. Edit, bilde av bare skjegget. Troor jeg burde gjøre noe med det snart, men latskapen tar overhånd. Om du trenger tips, så vil jeg si at du burde ta å trimme ned sidene, slik at det ikke blir så tynt i midten. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Har trimma det greit ned siden det bildet der nå. Litt fyldigere nå blitt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ah! Så ikke hvor gammelt innlegget var. Jeg må snart gjøre det samme med mitt skjegg. Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Har trimma det greit ned siden det bildet der nå. Litt fyldigere nå blitt. du har ikke flere bilder da? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har ingen nye gode bilder av det egentlig, men om jeg skulle få tatt et så kan jeg vel slenge det inn i tråden. Forskjellen er vel kun at det er litt lengre og fyldigere, samt at jeg plutselig ble mer lat og lot kinnskjegget gro, så nå er det en sær miks av helskjegg og goatee. Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Skjegget jeg hadde inntil forrige helg 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvordan sparer dere skjegg? Jeg har ikke barbert skjegget på flere måneder, men det kommer ikke noe ut av porene. Jeg får bart, men barten er ikke så tett, og er litt tynn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det er en fin blanding av å ha de riktige genene, være mann samt være gammel nok. Skjeggveksten blir vanligvis ikke skikkelig før man nærmer seg 30. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Min far har veldig mye skjeggvekst og bart, er det sannsynlig at jeg vil få like bart og skjegg som han? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det er det. Ikke garantert, men sannsynlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Min far har hatt skjegg mer eller mindre hele livet og jeg ser at jeg har ca. samme høyde på kinnene som han, så som sagt tror jeg det har mye å si på gener. Lillebroren min deimot har laber skjeggvekst, men så sier også folk at han minner mest om mamma i ansiktsform osv. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Feil tråd Endret 23. mars 2012 av Henrik B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå