Cuneax Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Panasonics HDTV-produkter kåret til de mest pålitelige i en meningsmåling utført av PCWorld. Les mer Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Vel det har jeg vanskelig for å tro da Panasonic hovedsakelig selger plasma-TVer, og plasma har høyere feilmargin kontra LCD. Men så var jo dette en meningsmåling basert på følelser og ikke statistikk. Panasonic lager jo gode TVer bildemessig så da er jo kundene fornøyde de. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Vel det har jeg vanskelig for å tro da Panasonic hovedsakelig selger plasma-TVer, og plasma har høyere feilmargin kontra LCD. Men så var jo dette en meningsmåling basert på følelser og ikke statistikk. Panasonic lager jo gode TVer bildemessig så da er jo kundene fornøyde de. Hvor har du dette fra? Etter mange år i bransjen er min erfaring stikk motsatt. Der jeg jobbet hadde Panasonic klart lavest reklamasjonsprosent, faktisk under halvparten av det neste merke hadde. Vi opplevde også mer problemer med LCD- skjermer enn plasma, dette kan selvsagt ha noe å gjøre med at de som lager plasma stort sett er "kvalitetsmerker", mens LCD lager "alle". Endret 1. desember 2010 av zaico Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Dette forundrer meg ikke, har selv samme oppfattelsen som han ovenfor. Phax, det kan godt hende du har rett generelt, men det er alltid en fordel å vise til en kilde når du kommer med slike påståelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg