DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hei jeg elsker å spille zombie men har nesten ingen å spille med Men vet dere hvor denjuggernaut drikken er og alle dei andre? Hvilket våpen er best?(Ikke noen man får i kassa) Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kino der Toten eller Five? Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kino der Toten eller Five? Du kan spille med meg Jugger er i salen foran scenen. Det beste våpenet er "Thundergun" og "Ray-Gun" samt "Monkey bomb" er drit bra hvis du er flere en en. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) dobbel Endret 30. november 2010 av St€rk Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Og på Five så er den i det rommet du kommer til etter å ha tatt første heisen og låst opp trappen ned, så går du til høyre. Den skal være ved den "115"-døra (eller hvilket nr. det var) Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Blir noen med å game zombies? PSN:ZTINL Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvorfor lager du nye tråder hver gang du lurer på noe? Kunne du ikke spurt om dette i generellt om Black ops tråden? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Hvorfor lager du nye tråder hver gang du lurer på noe? Kunne du ikke spurt om dette i generellt om Black ops tråden? Da får jeg ikke svar...... Men denne skal vere en som black ops tråden. Bare Zombie. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Da får jeg ikke svar...... Men denne skal vere en som black ops tråden. Bare Zombie. Det er liten vits å ha en slik tråd for bare PS3. Derfor burde du ha gjort den om til en tråd for alle platformer, men siden det allerede finnes en slik tråd, kjønner jeg ikke helt meningsen med denne.. Den andre zombie-tråden er her! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 lego: om du vil spille med folk på zombies må du kommunisere mer. var forferdeligt å spille med deg når duikke svarte og bare gjorde som du ville Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 lego: om du vil spille med folk på zombies må du kommunisere mer. var forferdeligt å spille med deg når duikke svarte og bare gjorde som du ville Jeg måtte skru ned lyden. Fordi broren min kom. Og da her jeg berre på 1. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg og noen kompiser kom til level 24 på five ved å campe i den lille heisen hele tiden. Trikset er å spare en zombie i slutten av runden slik at alle får tid til å ta kassa og kjøpe perks. FIVE ER DESSUTEN MYE VANSKLIGERE ENN KINO DER TOTEN!!! Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg og noen kompiser kom til level 24 på five ved å campe i den lille heisen hele tiden. Trikset er å spare en zombie i slutten av runden slik at alle får tid til å ta kassa og kjøpe perks. FIVE ER DESSUTEN MYE VANSKLIGERE ENN KINO DER TOTEN!!! Vet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå