Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc-en slår seg av og starter på nytt.

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg. Den stasjonære pc-en min slår seg av og starter på nytt etter en stund.

Har 1GB ram. Har foretatt en MEM test av minne og det er ok. Etter at pc-en starter på nytt Kommer det opp."The system has recovered from a serious error".Det er spesielt når jeg er inne på internett at dette skjer.

pensjonisten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sem det er noen .bat filer i Oppstart mappa di da. En kamerat av meg gjorde det samme med meg. Lagde logoff i oppstartmappa slik at hver gang jeg slo den på på logget den av igjen, så jeg endte opp med å installere windows igjen.

Men er ikke helt sikker om du har det problemet. Bare skjekk :thumbup:

Lenke til kommentar

Det kommer "Fatal Error" på CS 1,6. Les mer her!

Kan noen hjelpe meg. Den stasjonære pc-en min slår seg av og starter på nytt etter en stund.

Har 1GB ram. Har foretatt en MEM test av minne og det er ok. Etter at pc-en starter på nytt Kommer det opp."The system has recovered from a serious error".Det er spesielt når jeg er inne på internett at dette skjer.

pensjonisten

Har du windows 7? hvis ja så vet jeg løsningen. en kamerat av meg hadde det samme problemet!

Endret av sajjo187
Lenke til kommentar

Nå er det jo en grunn til at Win7 automatisk står på at den skal restarte da. Bedre og finne ut problemet enn å overse det.

Jo men i windows 7 slår pcen seg av hvis det er noe galt med den, og det kan hende at det er det som er problemet. kanskje han har virus, og pcen restarter på grunn av det.

Er ikke helt sikker :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...