Pensjonisten Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kan noen hjelpe meg. Den stasjonære pc-en min slår seg av og starter på nytt etter en stund. Har 1GB ram. Har foretatt en MEM test av minne og det er ok. Etter at pc-en starter på nytt Kommer det opp."The system has recovered from a serious error".Det er spesielt når jeg er inne på internett at dette skjer. pensjonisten Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Sem det er noen .bat filer i Oppstart mappa di da. En kamerat av meg gjorde det samme med meg. Lagde logoff i oppstartmappa slik at hver gang jeg slo den på på logget den av igjen, så jeg endte opp med å installere windows igjen. Men er ikke helt sikker om du har det problemet. Bare skjekk Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Er det en feilkode med i vinduet som dukker opp med "Fatal Error"? Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Det kommer "Fatal Error" på CS 1,6. Les mer her! Kan noen hjelpe meg. Den stasjonære pc-en min slår seg av og starter på nytt etter en stund. Har 1GB ram. Har foretatt en MEM test av minne og det er ok. Etter at pc-en starter på nytt Kommer det opp."The system has recovered from a serious error".Det er spesielt når jeg er inne på internett at dette skjer. pensjonisten Har du windows 7? hvis ja så vet jeg løsningen. en kamerat av meg hadde det samme problemet! Endret 30. november 2010 av sajjo187 Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har du windows 7? hvis ja så vet jeg løsningen. en kamerat av meg hadde det samme problemet! Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Nå er det jo en grunn til at Win7 automatisk står på at den skal restarte da. Bedre og finne ut problemet enn å overse det. Endret 30. november 2010 av iNzzain Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå er det jo en grunn til at Win7 automatisk står på at den skal restarte da. Bedre og finne ut problemet enn å overse det. Jo men i windows 7 slår pcen seg av hvis det er noe galt med den, og det kan hende at det er det som er problemet. kanskje han har virus, og pcen restarter på grunn av det. Er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har selv Windows7 på 2/3 pc-er. Ikke opplevd dette (vertfall ikke som et problem). Er en løsning ja, men vil påstå det er bedre om trådstarter kan gi meg en feilkode, så vi kan finne ut hva som faktisk forårsaker det. Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har selv Windows7 på 2/3 pc-er. Ikke opplevd dette (vertfall ikke som et problem). Er en løsning ja, men vil påstå det er bedre om trådstarter kan gi meg en feilkode, så vi kan finne ut hva som faktisk forårsaker det. Ja Lenke til kommentar
Pensjonisten Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Har ikke vært inne på nettet de siste dagene p.g.a. problemet med pc-en. Nå ser det ut som problemet er løst. Det var en dmp file som var årsaken. Takk skal dere ha for gode råd. Ha en fin helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå