Brunøye Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hei, har en BenQ 24" LCD G2420HD som jeg har litt problemer med. Får ikke strekt ut bilde over hele skjermen, har nå ca 2 cm svart "ramme" rundt hele bilde. Dette oppsto når jeg byttet fra D-SUB til HDMI. Hadde ikke problemet før. Har sjekket menyen på skjermen, men under menyen DISPLAY kan jeg ikke gjøre noe. Dette var ikke slik før jeg byttet til HDMI. Har et Ati 6870 skjermkort. Er det skjerm eller skjermkort det er noe galt med? Noen forslag til hvordan jeg kan fikse det, uten og gå til bake til den gammle tilkoblingen? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Hei, prøv å trykke på auto-knappen under skjermen Når jeg tenker meg om har jeg hatt dette problemet selv. gå inn på catalyst control senter bare høyretrykk på skrivebordet for å gå inn på catalyst... Første steget er å høyretrykke på skjermen og velge konfigurer Her fikser du det: Endret 30. november 2010 av olehh 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Sjekk i kategoriene for skjermer eller skjermkort så finner du svaret. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Bare prøv det jeg sa tidligere redigerte posten Endret 30. november 2010 av olehh Lenke til kommentar
smAEck Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Dette funker ikke hos meg olehh. Får ikke regulert på skalingen, men den står på overskanning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå