Gå til innhold

billig og bra mobil med radio..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

T600 er ganske fin. Den har ikke fargeskjerm men er meget liten og lett.. Den er bra hvis du bare trenger telefon, og ikke masse ekstra funksjoner. Den har ikke innebygget radio, men du kan kjøpe handsfree med radio.

Koster litt mer enn 2000 kr ny.

Lenke til kommentar
Den har ikke innebygget radio, men du kan kjøpe handsfree med radio.

Er på utkikk etter ny mobil, den MÅ ha radio

Hvorfor i alledager nevner du T600 da, arehei? Man kan forøvrig få kjøpt handfree med radio til de aller fleste mobiler.

Siden du foreslo T600 så vil jeg heller foreslå M55, fargerskjerm og de fleste funskjoner, og koster ca 2000. Foreslår den kun fordi arehei foreslo en annen mobil uten radio.... :roll:

Lenke til kommentar
Den har ikke innebygget radio, men du kan kjøpe handsfree med radio.

Er på utkikk etter ny mobil, den MÅ ha radio

Hvorfor i alledager nevner du T600 da, arehei? Man kan forøvrig få kjøpt handfree med radio til de aller fleste mobiler.

Siden du foreslo T600 så vil jeg heller foreslå M55, fargerskjerm og de fleste funskjoner, og koster ca 2000. Foreslår den kun fordi arehei foreslo en annen mobil uten radio.... :roll:

Dere tar feil begge to. Siemens har ingen radioer på markedet i norge i dag, men man kan kjøpe i utlandet. T600 støtter hverken radio eller mp3 - dette på grunn av at den er så liten at SE har kuttet ut disse mulighetene.

Lenke til kommentar
Dere tar feil begge to. Siemens har ingen radioer på markedet i norge i dag, men man kan kjøpe i utlandet. T600 støtter hverken radio eller mp3 - dette på grunn av at den er så liten at SE har kuttet ut disse mulighetene.

T600 støtter ikke radio, men du kan kjøpe handsfree med radio som tilleggsutstyr. Siemens har ingen radio, men SX1 får.

Lenke til kommentar
6610 koster nærmere 3000, enn 2000 dog..

Neida, her koster den 2494,-

mener eg så at der kosta den 2602,- kr da :roll:

Men du kan jo kjøpe en Se t100. en billig mobil. kjøper du radio og kommer den ikke opp i 2000,- en gang :woot:

Lenke til kommentar
T600 støtter ikke radio, men du kan kjøpe handsfree med radio som tilleggsutstyr. Siemens har ingen radio, men SX1 får.

Den kan nok ikke det. Jeg har prøvd radio på T600, det fungerer ikke fordi av at den ikke har "progamvare" for det.

Lenke til kommentar
6610 koster nærmere 3000, enn 2000 dog..

Neida, her koster den 2494,-

mener eg så at der kosta den 2602,- kr da :roll:

Men du kan jo kjøpe en Se t100. en billig mobil. kjøper du radio og kommer den ikke opp i 2000,- en gang :woot:

Da har de satt opp prisen igjen. T100 er et godt forslag det!

Jeg har prøvd radio på T600, det fungerer ikke fordi av at den ikke har "progamvare" for det.

??? :o Det går ikke ann å oppgradere programvaren på den? Nei... Da går det vel ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...