madman88 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden,så ble til at jeg la den her,håper noen kan hjelpe meg. Jeg bruker et brenneprogram kalt express burn som fulgte med laptopen min . Jeg fikk til å brenne filmen på cden,men jeg skal også ha med en fil som sub tekst,, hvordna får jeg til dette? hva må jeg gjøre? syns dette er vanskelig Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Du må vertfall sørge for at subtitle filen(dvs srt filen) har samme navn som film filen før du brenner de sammen. Endret 2. desember 2010 av stigzy Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 ja dette gjorde jeg, men hvordan går jeg frem. altså skal den lese av automatisk så lenge de er på samme cd? filmen skal hete avi ,mens tekst er srt? hvis du har gjrot dette før,, kan du fortelle meg programmet du f,eks bruker? og hvordan du har gått frem så kanskje jeg kan gjøre det samme,litt lettere sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå