K-L-E Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hallo! Jeg har problemer med og koble meg på det trådløse nettverket i huset. Jeg satt på internett her for 2 dager siden, og plutselig datt internetten ut, og det var for godt. Jeg har prøvd med to forksjellige adaptere, en belkin og en d-link. Begge har de nyeste kompatible driverne til windows 7 64-bit. Men jeg har ikke tilgang til ruteren. Jeg får opp signalet fra ruteren på pcen, men når jeg skriver inn passordet og trykker ok, står det kun at det ikke var mulig og koble til (Jeg har ikke skrevet feil passord). Men jeg sitter nå her på den bærbare pcen og klarer helt fint og koble til. Har også prøvd forskjellig USB-porter på pcen, men funker fortsatt ikke. Formaterte også pcen (sletta alt som var inne, og reinstalerte driverne, men nei det funka heller ikke). Hva kan jeg gjøre for og få tilbake internetten? Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kan du spesifisere litt mer om hvilken beskjed som dukker opp? Får du bare popup med "Kan ikke koble til?". Prøv og legg til nettverket manuelt? Bruker du WIN7 dialogen for tilkobling? Eller et eksternt program fra leverandør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå