sajjo187 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Hei! jeg lurte på om dere vet om et bra program der man kan ha to pcer i en pc liksom. Endret 30. november 2010 av sajjo187 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Om du skal laste ned er det vel ganske enkelt å finne ut hvor mye plass det tar. Men nei, de tar godt over 2GB. 1 Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Om du skal laste ned er det vel ganske enkelt å finne ut hvor mye plass det tar. Men nei, de tar godt over 2GB. Ok! Takk for svarer! jeg skal lete litt! Men gidder noen å svare på "CS 1.6 Fatal error" problemet mitt eller. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 San Andreas begynner å dra på årene, så du burde få det ganske billig nå. 1 Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 San Andreas begynner å dra på årene, så du burde få det ganske billig nå. Ja det er jo sant da men det beste er jo å få det gratis (å laste det ned) Lenke til kommentar
Persn Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kanskje det men det er ulovlig og ikke lov å diskutere på dette forumet, anbefaler å redigere vekk innleggene dine slike at moderatorne ikke blir sinna Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 San Andreas begynner å dra på årene, så du burde få det ganske billig nå. Ja det er jo sant da men det beste er jo å få det gratis (å laste det ned) Eller du kan stjele det fra en butikk. Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 San Andreas begynner å dra på årene, så du burde få det ganske billig nå. Ja det er jo sant da men det beste er jo å få det gratis (å laste det ned) Eller du kan stjele det fra en butikk. Hva er forskjellen? Sant Takk for advarselen! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Gratis fra MS om du har en bedre windows 7 utgave. http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er VMlite programmet du leter etter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 hvilken versjon av windows 7 har du? Kan du kjøre virtual PC? Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 hvilken versjon av windows 7 har du? Kan du kjøre virtual PC? Vet ikke! jeg kjører windows 7! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 hvilken versjon av windows 7 har du? Kan du kjøre virtual PC? Vet ikke! jeg kjører windows 7! Når man er på login skjermen står det nederst Windows 7 og f.eks. Ultimate: Windows 7 Ultimate For å sjekke bit må du høyre klikke på Min Datamaskin og velge egenskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå