Thad Castle Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Da var julestriden kommet igjen, og har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til min far. Har også et nokså begrenset budsjett på 150 kroner ca. Kan strekke meg til 200 hvis det er noe fint. Har tenkt på film, men finner ingen som jeg har lyst til å gu :/ Er det noen her som har forslag til en gave til han? Takker for alle seriøse svar Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Du skriver ingenting om interessene hans. Da blir det vanskelig å hjelpe. Min far er en vinkjenner, og etter at han flyttet for et par uker siden har han ikke hatt en skikkelig vinkjeller. Min søster og jeg spleiser på et vinskap til han, men det er nok litt over ditt budsjett. Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Pappa kjører en del mellom Sandefjord og Gardermoen, så han får Statoilkoppen av meg. 150 kroner for kopp og 2011 lokk. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Jeg gav min far en pink floyd cd i fjor som virkelig falt i smak! Et eller annet band som din far likte fra ungdommen kanskje? Ellers gir jeg i år noen gamle filmer med clint eastwood, da min far er stor fan av han. I tillegg har jeg slengt på noen gamle westernfilmer og en sesong av Livsfarlig Fangst og CSI. Hva med noe verktøy, ølkrus, en verktøykasse eller lignende? Tar du en tur på clas olhson finner du nok noe som han kunne likt Endret 1. desember 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det lå en film på VG eller noe igår om hvordan man lager en super verktøybøtte av en murerbøtte og noen lommer til verktøybelter. Det krever litt egeninnsats,men jeg tror enhver far hadde blitt glad for noe slikt. Lenke til kommentar
Diamanten Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Sjekk denne siden! Anbefaler abonnementet på Illustrert Vitenskap til ditt budsjett. Hvis han kanskje interesserer seg for sånn. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Gavekort på Clas Ohlson. Lekebutikken for voksne menn Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Takk for svar. Han ender opp med en t-skjorte og en boxer. Håper han kommer til å like det God Jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå